halb enesetunne,paanikahood 12.02.06 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere! Olen 37 aastane,nelja toreda poisi ema.Juba 10.a olen pidevalt söönud AD,umbes pool aastat sain vahet pidada,RIVOTRIL on aga alati taskus olnud igaks juhuks.AD-st olen küll söönud CIPRAMILI ,SEROXATI.FLUXI,COAXILI ja nüüd proovib raviarst üle minna hoopis ZOLOFTile,kuna enesetunne on pidevalt kehva.Peale pearingluse.südamekloppimse,värinate,ebareaalse oleku on hakanud vererõhk kõikuma.Enamus aega on norm.-ne ,viimased nädalad aga kipub madal olema 100/60 ja kohe tekivad tugevad pearinglushood,minestustunne.Mida teha,ei julge ka rahustit võtta ,kuna see alandab veel rõhku.Üleüldse on tunne et enam ei suuda,pidev hirm on siin metsa sees,et äkki minuga juhtub midagi ja abi pole käepärast.Ükski päev ei lähe nii mööda ,et kuskilt ei valutaks,küll on tugevaid pisteid südames või siis peas,pea kumisemisest rääkimata,see on juba aastaid.Üksi olles olen nagu närvihaige,igasuguseid mõtteid käib peas.Ülekõige kardan ma HULLUKS minna,kas sellest haigusest on kuidagi võimalik pääseda.Ma tean, et peab kohutavalt iseendaga tööd tegema,ma olen seda ka üritanud.Füüsiliselt aga olen ju terve,olen kõik arstid läbi käinud.Ma ei tea enam kui palju pean neid AD vahetama,et norm.hakkaks .Ei taha enam ka peeglisse vaadata,sest silmad tunduvad kuidagi kalgid,silmaalused sinised ja nägu kahvatu.Kas on võimalik ka Teie vastuvõtule saada?Kõige rohkem maailmas tahaks ometi terveks saada!!!Ette tänades!

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Olete õnnelik - nelja Lapse Ema!
AD-te võetud küll, aitab.
Tulge vastuvõtule - tel.: 56 463 830
Tallinnas.
Igast murest saab üle!
Tervitades,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Ärevushäire

Tere! Olen 6 aastat nn. ärevushäiretega maid jaganud kas nendest ei saagi kunagi lahti?

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Inimene elab keskkonnas - muutuvas keskkonnas - ja nende muutustega peab kohanema (adapteeruma). Kui see kohanemine ei laabu, siis tekivad häired, ka ärevushäired.
Ärevushäirete spekter on lai, ...

Loe edasi

võimalik paanikahoog

Tere. Mul on juba nädal aega järjest tekib peaaegu iga päev väga halb enesetunne : südames imelik tunne , väga uimane, rinnus pitsitab veidi ,närvis , jalad käed ja kaelalihased valutavad. perearst ütleb ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Liigselt hingeline inimene võtab kõike ülemäära rohkelt südamesse ja siit:
a) kõrge vererõhk ja sellega seotud probleemid,
b) psühho-somaatiline reaktsioonideahel võib ka ärevushäireni viia. ...

Loe edasi

Ärevushäired ja paanikahood

Tere. Kirjutasite, et annusega mängimine on õige. Kas aga tohib minna 10mg cipralexi pealt 15mg peale? Algul võtsin 10mg, viis päeva olen võtnud juba 12,5mg ja nüüd peaks kohe võtma 15mg. Internetist uurides, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Võib küll ja vabalt 5mg kaupa "mängida" annusega.
Vajalik on vererõhku vaadata - liigselt madal või siis liigne kõrgenemine annavad pearinglust, "minestamise eelset tunnet".

On võimalik ...

Loe edasi

Paanikahood

Elukaaslane rääkis, et temal on paanikahood, vererõhk tõuseb kõrgeks ja hakkab halb. Enamasti siis, kui on üksi kodus, üksi sõidab autoga eriti pimedas. Sellepärast tuli ta ka autojuhi ametist ära. Väidetavalt ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Vererõhu ravi on omaette "ooper" ja seda tuleb terapeudi juhtimisel teha.
Ärevushäire aga on "teine ooper" ja seda dirigeerib paühhiaater. Psühhiaatri jutule ja siis saab selle libreto korralikult ...

Loe edasi

Ärevus ja paanikahood

Tere, mul on selline küsimus: olen võtnud rohtu Escitalopramum juba 6 kuud, aga tulemused pole märkimisväärsed. Enesetunne on ikka halb. Võtan päevas 10mg ja vahel Xanaxit, sest see teeb enam-vähem enesetunde ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

1) Arstirohu (AD) annusega mängida ja leida sobilik annus. Ainult arstirohust ei piisa - vajalikud on harjutused ja "uues prillid" e hoiak. (vt. soovitusi minu raamatust "Väljavalitu".
2) Tänapäeva ...

Loe edasi

Stress ja antidepressandid

Tere. Kirjutan teile järgmisest probleemist: Olen 23 aastane noormees. Kaks aastat tagasi kirjutas perearst mulla välja antidepressandi Cipralex. Põohjuseks oli paanikahood ja pidev väga halb enesetunne. ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Kui ainult rohtu võtta, siis jäätegi võtma!
Ristkülik diagonaaliga ja "uued prillid" - selline on minu raviskeem. Kui kaasate ka harjutused (viis rühma: sotsiaalsed, kehalised, vaimsed, hingelised, ...

Loe edasi

naine26

Paanikahood/depressioon algasid mul 3 aastat tagasi siis sain kiirelt rohtu ja hood kadusid nädalaga.Nüüd on jälle hood tagasi,algasid need jaanuari kuus siis ma ei arvanudki et see on paanikahoog ja kuna ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Paanikahoogudel on sadu väljundeid, omapära. Millised Teil? AD-d on mitme spektriga ja peale Cipralexi veel teisigi mõju-variante. AD on vaid osake kogu probleemi lahendamisest. vt. varasemad soovitused. ...

Loe edasi

halb enesetunne

Olen fevariini võtnud juba kaks kuud 50 mg hommikul ja 50 mg õhtul ning xanaxit hommikul 0,25 mg lõunal sellest pool ja õhtul ka 0,25 mg pool. Nüüd soovitas arst, et fevariini peaks võtma õhtul pool tabletti, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Fevariin võibki anda kõrvaltoimeid iivelduse näol. Õhtuse annuse vähendamist võiks proovida, aga siis võib juba üldannus liigselt väheseks jääda. Proovida tasub. Vajadusel saab-peab AD-d vahetama.
Loe edasi

Halb Oppeedukus

Tere, kas depressiooni puhul võib saada akadeemilist puhkust koolist? Tarvitasin zolofti 50 mg päevas, kuid mitte lõppuni, sest parandusi ei ilmne, vaid halb enesetunne ja praegu kõik üldse nagu üks kõik ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Pöörduge psühhiaatri poole.
Depressiooni korral anname vajadusel õppepuhkust. Vajate ravi jätkamist, meeleolu ja psüühika korrastamist. Vajate elurõõmu ja nooruslikku õpihimu.
Psühhiaater ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: