orfiril, depakine.... 27.12.05 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere!
Mees on võtnud järgnevaid tablette juba 2 aastat: rispolept, depakine, orfiril.....Hetkel kasutab ka ravimeid, mille nimed siinjuures kohe meelde ei tule, ega ausaltöeldes täpselt ei teagi.
Antud ravimeid kasutab bipolaarse häire raviks.
Kas pisipere planeerimisega peaks ootama kuni ravi lõppemiseni? Ravi peaks kestma veel arvatavasti aasta jagu.

Parimate soovidega!

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Soovitan neid asju arutada ravitohtriga - tema teab haiguse olemust ja edaspidise ravi vajadust. Tema teab ka läbitud tervise-teekonna iseärasusi.
Siis saate konkreetsed soovitused.
Heade soovidega,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

ravimid ja raseduse planeerimine

tere,küsimus on järgmine,et mees võtab orfiril long 300 peaaegu aasta.meie planeerime last,kas see on ohtlik loodele?

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Neuroloog ütleb Orfirili võtmise vajaduse ja annuse suuruse.
Rasedate puhul on soovitus ühene - ei.
Meeste seemnerakkudele mõju - andmed puuduvad.
Neuroloogi jutule.
Jüri O.-M. ...

Loe edasi

Orfiril long 300 ja emotsionaalne tuimenemine

Tervist!
Esimene Epilepsia hoog oli 1aastaselt ja järgmine kusagil 6-7aastaselt.
Vahepeal oli see 6-7 aastane paus ja nüüd olen vanuseni 21 põhimõtteliselt söönud neid rohte, mis on ka bipolaarse ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Soovitan EP suhtes nõu pidada neuroloogiga. Tehakse EEG ja siis otsustatakse ravimi annuse või ravimi muutmise küsimus. Ravimi kõrvaltoime on võimalik aga ei pruugi olla. EP puhul on tervislik eluviis ...

Loe edasi

psüühikahäire

Mu täisealisel vennal on tekkis psüühikahäire.ilmselt kuskil keskkooli löpus. Möödus ca 8 aastat, enne kui saime aru, et asi on tösine. Ta on ca pool aastat nüüd käinud ka arstide vahet, kuid diagnoosi, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Zyprexa (Olansapiin) on hea rohi mitmete psühhootiliste seisundite korral, on hea ka maaniate ravis. Ka need antidepressandid ja ka Depakine (Valproehape). Mis häire ja mida teha, seda ütleb ikkagi raviarst. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: