paastumine antidepressandikuuri ajal 19.10.05 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere,

Tahaksin paastuda nädal aega, aga kas seda võib teha antidepressandi kuuri ajal? Nimelt tarvitan Seroxati juba pool aastat ja ravikuuri lõpetada ei või.

Ootan vastust! Aitähh! Kristiina

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Milline noorus (vanus)? Millisel eesmärgil paastuda? Kes soovitas või peab seda vajalikuks? Milline on töö-/õpikoormus? Miks nädal, aga mitte kuus või siis kaheks päeva? See igal juhul alustajale palju!!!
Esmakordset paastu ma üle päeva-poolteise ei soovita. Mida noorem, seda lühem. Vedelikku juua, värskes õhus liikuda. Nõrkuse korral mitte "vägistada" kangekaelselt seda paastu edasi.
Kas spordi-aktiivsust on? Kui seda ei ole, siis alustada sellest, alustada kergest trennist. Paastuda jõuab alati.
Heade soovidega,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

abi vaja

tervist.
eelmisel aastal oli mul mure tervisega kui pea hakkas ringi käima ,süda hakkas pidevalt tugevalt kloppima ning vererõhk oli ka kõrgemapoolne ,siis käisin sellega haiglas igasuguseid uuringuid ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Inimese ja keskkonnavaheliste pingete puhul annab endast tunda suhteliselt nõrgem lüli, sinul siis see kardiaalne e südamega seonduv. Järeldus üks - nõrka kohta tuleb edendada. Tuleb jalutada, võimelda ...

Loe edasi

nälgimine ja vaimne tervis

Tere!
Kas on võimalik selline asi, et kui inimene on pikemat aega olnud alatoitlusel, võib teda tabada vaimuhaigus? Ma mõtlen seda, et kas enese näljutamise tõttu võib inimene hakata nägema hallutsinatsioone ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Nälgimine võib esile kutsuda psüühikahäireid. Psüühikahäire võib ka olla nälgimise üheks tekitajaks-agensiks. Näljutamise käigus inimese loomulikud kaitsemehhanismid saavad häiritud ning antud organismile ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: