väsimus 13.12.04 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Mida ette võtta psühholeptikumidest tingitud väsimusega. Kas oskate soovitada mõnda preparaati või ravimteed. Ravim on Haloperidol.

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Milline on haigusseisund?
Millised on annused?
Kas aktiivsuse ja puhkuse režiim on korras? Toitumine tervislik? Mõõdukas kehaline aktiivsus päevakorras?
Üheks võimaluseks on haloperidooli annust veidi vähendada. Teiseks võimaluseks on rohtu muuta. Seda tuleb ikkagi oma ravitohtriga koos arutada.
Parimat soovides,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Väsimus

Mul on pidev väsimus. Peale korralikult magatud ööd, kui olen umbes 3 tundi üleval olnud, tunnen ennast väsinuna ja hakkan haigutama. Käin hommikuti jõusaalis, aga peale lõunasööki haigutan ja õhtul kuskile ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Vererõhk? kui madal, siis ka väsimus. Veresuhkru kontroll. Vere üldanalüüs. Õige puhkerežiim, treeningutel ületrenni vältimine. Need oleksid esimesed sammud.
Apteegi käsimüügist saab toonikume - ...

Loe edasi

Krooniline väsimus.

Kannatan juba aastaid rampväsimuse all. Kohe hommikul,kui silmad avan,tuleb peale meeletu väsimus. Lisaks tunnen pidevalt ärevust, rahutust, jõuetust, kurgus on tükitunne. Sooviksin Teilt küsida, millest ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Perearst, üldanalüüsid, vererõhk. Loobuda kahjulikest harjutmustest ning võtte tegevusprogrammi tervendamvaid-tugevdavaid tegemisi.
"Pimesi" ei oska konkreeetseid soovitusi anda. Perearsti juurest ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: