kõikuv vererõhk nõrkused 29.08.05 / Perearst

Külastaja küsib:

tõused äkki püsti lööb silmi ees mustaks , ootad pussi ja korraga hakkab halb , vahest lihtsalt hakkab imelik siis jälle süda lööb ebaühtlaselt

Arst vastas:

Madis Veskimägi

dr Madis Veskimägi

Perearst

Tõstamaa Tervisekeskus

Tere
Mõistan muret, kuid olen üksjagu praganud sellise küsimuse esitamise eest, kus on puudu vanus, sugu, kasutatavad ravimid, põetud haigused. Loodan, et ootate ikka bussi, mitte pussi. Pussi oodates ( nuga neeru) on Teie kirjeldatud vaevused täiesti normaalsed.
Tegelikult oletan, et tegemist on mehepojaga vanuses 20-24 a. Vaevuse põhjuseks oletan ortostaatilist hüpotensiooni või vegetodüstooniat. Selgust aitab tuua perearsti ja kardioloogi konsultatsioon.
Head tervist soovides, Madis Veskimägi

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Perearst

kõrge vererõhk

Tere,
olen 26 aastane meesterahvas. Pärast ajuoperatsiooni olen külastanud igal nädalal perearsti ja on selgunud, et vererõhk veidi kõrge: 140/85..see on olnud ka kõikuv, kord 144/85, teinekord 138/85..alumine ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere Kaido
Mõistan muret. Soovitan teha vererõhu ööpäevase monitooringu, st Teile pannakse külge seade mis mõõdab vererõhku 24 tunni jooksul, kokku u 50 mõõtmist. Kui näidud on valdavalt kõrgenenud ...

Loe edasi

Väsimus?

Mis tekitab noorel inimesel väsimust(26a.aastane naine), füüsilist tööd ei tee absoluutselt?
Lasin teha vere analüüsi ja tuli välja, et hemoglobiin on madal 114g/L.
Võibolla ka sellest siis ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere
Võimalik, et tegemist ongi liikumisvaegusega. Soovitan pöörduda perearsti vastuvõtule esmaseks läbivaatuseks ja uuringuteks.
Head tervist soovides,
Madis Veskimägi

Loe edasi

kõikuv vererõhk

Tere

Olen 38a naine. Viimase aasta jooksul on olnud vererõhu kõikumisi. Seda ma tunnen ennekõike raskuse tundest rinna sees ja madal pulss, mõnikord extrasystolitega).Kui selle tunde ajal ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere Liisu
Arvan, et tegemist on kerge talitlushäirega, mis ei kujuta mingit ohtu. Cipralex on jälle ravim mis võib ka sarnaseid nähte anda. Kui teate et kõik on korras siis ka see on suur väärtus. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi