Lõhkevad veresooned 29.06.05 / Perearst

Külastaja küsib:

Lõhkevad veresooned

Viimaste aastate jooksul on esinenud käte veresoonte lõhkemisi, just sõrmede piirkonnas. See juhtub täiesti kerge liigutuse juures, näit. pesemine või millegi eseme kerge pigistuse juures. Üks valuhetk, ja piirkonnas tekib verevalum, paistetus, isegi tuimus. Verevalum kestab mõned päevad, see on juba valuta. On diagnoositud kunagi Renoo sündroomi, mitte verevalumite, lihtsalt käte külmuse pärast. Kas see praegune häda on tingitud mõne aine puudusest või süvenenud sündroomist ja kuidas seda ravida? Olen kuulnud, et veresooni aitab tugevdada aedtilli söömine suures koguses. Kas on mõned GNLD tooted või vitamiinid, mis vähendaksid veresoonte lõhkemist? Jalgadel on suured veenilaiendid, mis ei tekita suuri vaevusi - kirurgi poole pöördudes saatis tohter joonelt tagasi -pole siia asja. Sestap pöördun Teie poole, kartuses astuda arsti kabinetti abi saama.
Tänulikult Triin, 61




Arst vastas:

Madis Veskimägi

dr Madis Veskimägi

Perearst

Tõstamaa Tervisekeskus

Tere !
Vabandan viivituse pärast.
Teie kirja lugedes tekivad mõned mõtted. Esiteks paistab vaevus esinema kätel, sõrmede piirkonnas. Oletan, et rohkem liigeste läheduses, kuigi seda Te ei kirjelda. Seega võib haigus pärineda just labakätest. Kui verevalumid tekiksid üle kogu keha mõtleksin reale teistele põhjustele. Teie vanuses, 61 a algab üks krooniline liigeshaigus nimega artroos. Hakkab kuluma liigeskõhr, liigest toetavad sidemed. Üheks tunnuseks võivad olla ka haprad veresooned, verevalumite teke.
See kõik on oletus. Soovitan siiski julgelt pöörduda arsti juurde, kes saab kõike lähemalt kaeda ja midagi välja nuputada. Kahjuks ma ei saa loetleda ravimeid mida soovitada, kuna kõik eeltoodu on pelgalt oletus.
Aga ikkagi soovin head tervist.
Madis Veskimägi

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Perearst

veresoonte lõhkemine

Olen 58 aastane naisterahvas ja mulle on probleemiks, et väga tihti lõhkevad mul kätel, jalgadel, sõrmedel veresooned, sest jäävad alles sellest sinikad. Kas see on normaalne? Kas ei ole oht, et lõhkeb ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere
Ei hakka oletama vaid soovitan perearsti ja esmaseid veeteste, ka trombotsüütide arvu. Teinekord võib olla vaevuse taga nt aspiriini või teiste ravimite usin tarvitamine. Nahaveresoonte lõhkemine ...

Loe edasi

haprad veresooned.

tere,

küsin nõuannet perearstilt, kuna ei oska esialgu arvata, kelle poole selle oletatava probleemiga pöörduda, kui üldse. nimelt on häda selles, et tihtipeale endale teadmata põhjusel ilmuvad ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere
Minu vastus on lühike, kuna Teie kirjas puudub vanus, sugu, põetud haigused, kasutatavad ravimid, vaevuse kestus, perekondlik eelsoodumus.
Mõistlik on pöörduda perearsti vastuvõtule. ...

Loe edasi

Augud jalaveenides

Kas jalaveenidel(väikestel) augud on veravarustushäiretest?
67-aastane naine võtab rohtusid Marevan,Cardadze.kas selle probleemiga peaks midagi veel võtma?Mida saaks ise teha? Perearst soovitab ainult ...

Madis Veskimägi

Vastas dr Madis Veskimägi

Tere
Oletan haiguseks olema venoosseid haavandeid. Nende ravi on kompleksne ja keerukas, pigem tuleb pöörata tähelepanu südame-vererõhu-veresuhkru jt hälvete ravile. Vajalik oleks ka ultraheliuuring ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi