tükiline eritis 27.03.02 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere lp. dr.Litter!

Mul Teile (taas) küsimus. Kas tükiline (kohupiimataoline?) tupeeritis on normaalne? Kuna ootan laparoskoopia järjekorras, võeti nädal tagasi analüüsid ja täna sain vastuse, et need on korras. Aga vahepeal, enne mensest "avastasin" tupest valge tükilise (pehmed, valged tükikesed) eritise. Kas mul on põhjust muretsemiseks?

ette tänades 31.a. Mai

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Mai!

Kirjelduse järgi võiks olla tegemist tupeseenega ehk tupe kandidoosiga. Kui Teil ei ole kaebusi peale visuaalse, ei ole põhjust muretsemiseks. Laparoskoopia teostatakse väikese kõhuhaava kaudu. Kui Teil on teisi häirivaid kaebusi, võiksite arstiga konsulteerida.

Leevenduseks on sobivad:

-apteegi intiimpesuvahend Dercome Femme

-rohke biojogurti joomine

Ravimid on vaid retseptiga peale arstlikku läbivaatust.

Soovin Teile vaprust ja lootust olulisele informatsioonile peale laparoskoopiat.

Naistearst Galina Litter

6052 739, -715

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Tihe urineerimine, pakitsus alakõhus, ebamugavustunne istudes ning viljatus

Tere.
Olen 35aastane naine. Üks sünnitus - 1999. Võtsin pille aastast 1999 kuni 2010. Peale seda olen proovinud rasestuda-ei õnnestu. Oktoober 2011 korraks nagu õnnestus, kuid tuli ära (ultraheli ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kaebusi on Teil tõepoolest palju.Mina soovitan Teil kindlasti dr.Hermlini konsultatsioonile minna ja kuna probleemid on ka pärasoolega,siis soovitan Teil minna abdominaalkirurg dots, Margot Peetsalu ...

Loe edasi

Paks valge eritis - millega võiks tegu olla?

Tere.
Probleem algas umbes kuu tagasi, kui end tupes kombates avastasin väikese sõrme sõrmeotsa suuruse kõvemat sorti moodustise. Otsustasin seda jälgida, kuni arstile saan. Tänu sellele, et sellel ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
paks valge tükiline voolus on iseloomulik just kandidoosile ( tupe seenpõletikule, mille põhjustajaks candida albicans). Roosakas kohupiimjas voolus ja kihelus- need on tüüpilised seenpõletiku ...

Loe edasi

küsimus

Tere!
Olen 21.aastane, lapsi pole, aborte pole teinud, ja söön pille, aga vaevab järgmine probleem: Olen käinud arsti juures vahelduva eduga,mureks oli ebameeldiv lõhn(roiskunud kala pigem, kuid ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Bakyeriaalse vaginoosi all mõistetakse muutust tupe mikroflooras,kui normaalne laktobatsillfloora on asendunud põhiliselt anaeroobsete mikroobide pöölt moodustunud mikroflooraga.Tüüpiliseks kaebuseks ...

Loe edasi

menstruatsioon

küsimus järgmine:
Kasutan rasedusvastaseid tablette juba 2 aastat ja viimasel ajal olen täheldanud, et mensese ajal on eritus selline natuke tükiline, mitte niivõrd vedel ja verine. Milles asi?Kas ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ilmselt on tegemist verehüüvetega ja midagi ohtlikku selles ei ole.Rasestumisvastased tabletid suurendavad verehüübivust.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

probleem

tere, olen 18 aastane neiu. mul on selline probleem, et häbememokkade vahel on mingi valget või natuke kollakat värvi eritis. see haiseb ka natuke. eritis tundub selline natuke libe ja kreemjas, mitte ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Anonüümne Küsija!
Kui Teil on kaebusi ja Te vajate naistearsti nõu ja abi, reserveerige aeg naistearsti vastuvõtule.

Loe edasi

Sünnitusjärgne menstruatsioon

Tere!



Kuivõrd ma peaksin muret tundma selle üle, et minu esimene sünnitusjärgne menses oli sisuliselt "klompjas"-tükiline (10 kuud tagasi sünnitasin). Millele see võib viidata?

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Ärge muretsege,see klompjas-tükiline menstruatsioon on kaunis tüüpiline sünnitusjärjsele esimesele menstruatsioonile.

Loe edasi

Postinori järelmõju?

Tere! Oktoobri alguses võtsin Postinori (2 tabletti, esimese 48 h pärast ja teise 12h möödudes). Päevad oleksid pidanud algama 4 päeva pärast (tsükli pikkus 35-40 päeva), aga algasid 8 päeva pärast. Veritsust ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere Krista!

Postinor põhjustab tõesti menstr.tsükli häireid. Seetõttu tulebki Postinori kasutada vaid - hädaabi - tabletina. Ei oleks õige Postinori ette planeerida.

Märkige menstruatsioonide ...

Loe edasi

günekoloogiline põletik

Tere dr.Väli!



Mul raviti bakteriaalset vaginoosi , mille tagajärjel ägestus seenhaigus( mis oli

mul ennem).Arst ütles, et leukotsüüte on tupes palju.

Kas ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Bakteriaalne vaginoos ei ole ühe teatud mikroorganismi poolt põhjustatud põletik,vaid häire tupe mikroflooras.Bakteriaalse vaginoosi tüüpiline kaebus on halvalõhnaline ja normaalsest tugevam valgevoolus.Tupeeritis ...

Loe edasi

eritis rinnast

Tere!

Olen 31 aastane naine ja tarvitan kolmandat aastat Cilesti tablette. Paar päeva tagasi märkasin, et vasakust rinnast tuleb pigistades kollakat vedelikku. Katsudes tihendit või tükki ei ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere! Eritis rinnast võib tingitud olla teatud hormonaalsete nihete korral organismis, mõnikord ka kasvajate korral rindades. Soovitaksin pöörduda günekoloogi poole.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi