menses 15.05.17 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere

Mul on mure selline ,et viimased päevad olid mul 6 aprill. Nüüd mai kuus oleks pidanud algama päevad 4 mai . Tegin peale 4 mai-d kolm testi mis olid negatiivsed. Nüüd täna hakkas määrima ja kõht on punnis ees ja veidi valulik. Enne ei ole sellist asja olnud. Millest see võib tingitud olla ? Peale billide ära jätmist on tsükkel ja ebaregulaarne jälle. Kuidas selle paika saaks ? Mu günekoloog ütles ,et ma hakkaks võtma pregnacare tablette ,et OV rohkem esile tuleks. Kas oskate veel mingit nõu anda mida teha edaspidi ? Kuna ma pole varem rase olnud siis ei oska midagi mõelda ega teha see kõik minu jaoks väga uus. On plaanis ka muidugi enda günekoloogi juurde aega kinni panna aga sooviks ka teie arvamust !

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! See on üsna tavaline probleem,et peale pillide lõpetamist jääb menstruatsioon umbes pooleks aastaks ebaregulaarseks. Kõige parem on lihtsalt oodata,et m.tsükkel ise reguleerub .Pregnacare on kompleksne toidulisand ja seda võib võtta enne planeeritavat rasedust.
Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Antibeebipilli ülevõtmine

Tere! Olen 45 aastane, kasutan aastaid Yarinat, praegu Yarina 3mg, 21-ne pakk,
Minu vea tõttu juhtus ilmselt, et võtsin üleeile õhtul 1 pilli asemel 2 pilli, eile õhtul võtsin ka pilli, nagu tavaliselt. ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, Jätkake ikkagi pillide võtmist 1 tabl päevas kuni paki lõpuni. Kui veritsus ikkagi järkub , siis see ongi menses. Pille võtke ikkagi skeemi järgi. Seekord menses tuli lihtsalt varem seoses valesti ...

Loe edasi

Seroosne eritis tupest

Tere!
Olen 36-aastane naine, rasedusi ei ole olnud. Probleem järgmine- menstruatsioonini on aega veel 10 päeva, eile hakkas tupest tulema seroosset eritist, menses on käinud korralikult, kõhuvalusid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
limajas-vedel rohkenenud voolus tsükli keskel on tavaliselt seotud ovulatsiooniga. Kui peale menstruatsiooni häiriv voolus ei kao, sooitan pöörduda nistearsti poole.
K.Seemen

Loe edasi

postinor

Tere, tegin tableti aborti 29.03 ja olin kaitsmata vahekorras 15.04. 16.04 hommikul võtsin Postinori 2 tabletti korraga. Kui suur on tõenäosus ikkagi rasestuda ja millal peaksid päevad algama. Kas ja millal ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Tõenäosus raseduse tekkeks on üliväike. Samas tsüklihäire võib küll tekkida ja menses võib varem tulla või hilineda. Reeglina peale aborti tuleb menses 4-5 nädala möödudes. Kui abordi tegemisest ...

Loe edasi

Evra plaastrid

Tere,

Tean et rasestumisvastaseid pille kasutades on on võimalik menstruatsiooni alguspäeva muuta (näiteks kui on soov et menstruatsioon algaks varem või hiljem), aga kas see on võimalik ka ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kui soovite et menses tuleks varem, siis võtke viimane plaaster varem ära ja arvestage,et menses tuleb paari päeva jooksul ja on tavapärase pikkusega. KUi soovite menstruatsiooni aega edasi lükata, ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Tere,

lõpetasin juunikuus beebipillide võtmise, kokku olin neid võtnud 9 aastat järjest. Viimane menses oli 24-27 juuli. Rasedusteste olen teinud mitmeid, viimase nendest 12 september, test ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
peale pikaajalist pillide kasutamise lõpetamist võib munasarjade töö käivitumine ja normaalse tsükli taastumine võtta aega pikemalt kui 1 kuu.
Juhul , kui tänaseni pole menstruatsioon ...

Loe edasi

pillide toime

tere!
kui mul lõpetb antibiootikumi kuur ära menses alguses, kas siis uue lehega alustades tuleb veel lisakaitsevahendit kasutada? kas antibiootikumide mõju on ka sinnamaani?

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kui alustate uut tsüklit ilma antibiootikumideta, siis pille kasutades menstruatsiooni lõppedes on Teil olemas ka rasestumisvastane toime.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

rasestumisvastased tabletid.

Tere!Kasutan juba peaaegu 6kuud rasestumisvastased tablette Jeanine,kui ma alustan kohe uue lehega kas siis jääb menses ära?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui soovid menstruatsiooni edasi lükata, tuleb ilma pausita võtta pille edasi. Kui lõpetad teise lehega, tuleb 2-3 päeva pärast viimast tabletti vereeritus.
dr. Seemen

Loe edasi

määrimine

Tere!
Natuke määris ja vahekord oli valus. Käisin eelmisel nädalal arsti juures, kes ütles, et on tavaline vaginaalne voolus ja sellest tekkinud põletik. Kirjutas välja ka tabletid (nimi ei tule ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Soovitaksin teha rasedustest igaks juhuks, kuigi raseduse võimalus on üliväike.
-Soovitaks kontrolli peale ravi. DR. Kadastik

Loe edasi

Sünnitusjärgne menstruatsioon

Tere!



Kuivõrd ma peaksin muret tundma selle üle, et minu esimene sünnitusjärgne menses oli sisuliselt "klompjas"-tükiline (10 kuud tagasi sünnitasin). Millele see võib viidata?

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Ärge muretsege,see klompjas-tükiline menstruatsioon on kaunis tüüpiline sünnitusjärjsele esimesele menstruatsioonile.

Loe edasi

diflucan

Tere! Kirjutasin Teile mõned nädalad tagasi, et ei õnnestu rasestuda, nüüd olen õnnelikult titeootel! Viimane menses oli 17.09. , 20.09. ja 27.09. võtsime mehega diflucani 150mg. Kas see on väga kahjulik?

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Õnnitlen Teid! Diflucan ei põhjusta Teie rasedusele mingit ohtu.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: