veritsus peale päevi 15.02.06 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Mure järgmine,võtan logestit aga umbes pool aasta on mul juba päevad hakanud 2-3 päeva peale arvatavat(siis kui tabletid otsas).Veri,mis siis tuleb on selline paks,veniv ja tükiline.Kui uue pakiga alustan siis umbes 1-3 päeva on normaalne ja siis järsku ilmub veresegune(selline tume)voolus uuesti paariks päevaks.Olen 26 aastane ja sünnitanud 7 aastat tagasi(kui viimane midagi muudab)Milles on asi ja kas peaksin arsti poole pöörduma?

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
Antibeebipille on erinevaid ja neid valitakse fenotüübi järgi. Tarvitamise skeem on 21+7. Märkige kalendrisse 7 tabletivaba päeva.
Teie kaebuse nimetuseks on vaheveritsused. Suure tõenäosusega tuleks ümber vaadta sobivamad antibeebipillid, kui muud probleemid on kõrvaldatud. Välistada tuleks günekoloogilised põletikud.
Pöörduge plaanilises korras naistearstile ja kirjeldage oma kaebusi.

Lugege juurde:
http://www.naistearst.ee/artiklid#ora
G.Litter
www.naistearst.ee

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Alakõhuvalu vahetult peale päevi.

Tere, Vahetult peale päevi (3 päeva tavaliset veritsus, peale seda 2 päeva määrib)määrimise ajal lööb valu paremapoole alakõhtu, on selline pakitsev. kestab 2-4 päeva. Külje peal lamades kõige valulikum, ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere., raske öelda teadmata anamneesi ja objektiivset vaatlust . Võimalik on algav põletik ,samas kui voolus korras, siis ei peaks muretsema. Jälgige ennast, kui ikka jätkub probleem, peaksite varem günekoloogi ...

Loe edasi

Veritsus

Probleem on selles, et mul on tupest pidev veritsus. Ma võtsin SOS-pilli 25. juunil. 5 juulil hakkas määärima, 11. juulil hakkasid päevad ja peale seda on pidevalt määrinud. Vahel on voolus suurem vahel ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. SOS pillid võivad põhjustada tsüklihäireid ,mille foonil on võimalik ka rasetumine. hiljem. Kuigi rasedustest oli viimati negatiivne, soovitaks ikka minna arsti juurde ja teha verest test. Kui rasedust ...

Loe edasi

suur mure-pikaajaline veritsus

Tere! Olen 45 aastane murelik naine. Sain kevadel kutse minna pistelisele emakakaelavähi uuringule. Uuringute ajal oli natuke valus ja tekkis millegi pärast veritsus millest saigi kõik alguse. Õrn veritsus ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ilmselt tehakse Teile emakaõõne prooviabrasioon.Tõenäoliselt on östrogeensete hormoonide sisaldus piisavalt kõrge ja kollaskehahormooni sisaldus madalavõitu.Piltlikult öeldes ripub emaka limaskest ...

Loe edasi

vereeritus peale päevi

probleem selline, jätsin pooleli LOGESTI võtmise(võetud oli 1 nädal), viimased päevad olid 3,4,5 november, kuid 15 november hakkas uuesti verd tulema.
Milles võib asi olla? Pooleli jätmise põhjus, ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Praegune veritsus on Teil suure tõenäosusega tingitud sellest, et katkestasite Logesti lehe poole pealt. Lugege 15.11.05 uue tsükli 1. päevaks. Soovi korral võite proovida rasestuda kohe selles ...

Loe edasi

Mikrotsüstilised munasarjad

Tere,

mure järgmine. Lõpetasin Logesti võtmise septembris 2004. Pärast seda oli menstruatsioon normaalne kuni märtsi kuuni 2005. Siiani pole normaalseid päevi olnud. Vähene veritsus ainult. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Teil oli tegemist tüüpilise postpillamenorröaga,millega kaasnevad alati ka munasarjades mikrotsüstilised muutused,sest ovulatsiooni ju sellel ajal ei olnud,kui Te pille kasutasite.SOS pillid kutsusid ...

Loe edasi

pastinoril logestile

Võtsin vajadusel postinori. Umbes nädal peale päevi. Ja siis umbes nädal peale postinori võtmist (kaks nädalat peale päevi siis) oli mul kaks päeva veritsus. Arvates, et tegu on päevadega hakkasin võtma ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Nädal peale Postinori võtmist tekib väga sageli veritsus kui reaktsioon sellele hormoonile, tegemist pole menstruatsiooniga. Sellest pole midagi katki, et hakkasite siis võtma Logesti tablette. Samas ...

Loe edasi

Päevade kõikumine

Tere!

Merciloni võtmise ajal olid päevad täiesti korras (tsükkel 28 p/3p veritses), vahe regulaarne ja veritsus normaalne. Peale tablettide ärajätmist ei ole tsükkel enam korras. Esimene ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui enne Merciloniga alustamist olid tsüklihäired, siis nüüd peale pillidega lõpetamist võib eelnev olukord korduda. Normaalseks võib lugeda "päevade" kõikumise +/- 7 päeva. Mis saab edasi? Võimalik ...

Loe edasi

antibeebipillid

Kasutan Cilesti tablette.Juulikuises tabletikuuris jäi aga kaks tabletti võtmata.Tekkis veritsus nagu päevade puhul,aga veel siis kui tabletivõtmine kestis.Kuna suguelu on regulaarne,kartsin rasestumist ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Nüüd tuleb menstruatsioon ära oodata, see tuleb umbes 1 kuu möödudes peale tablettide võtmise katkestamist. Siis tuleb 1. menstruatsiooni päevast taas pillidega alustada.
dr. Seemen

Loe edasi

menstruatsioon

Minu "päevad" oleksid pidanud lõppema 3 päeva tagasi, ent siiski esineb väheke vereeritust ja tuleb sellist pruunikat vedelikku.Olen juba 2 aastat tarvitanud rasedusvastaseid tablette Logest. Kas need ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võimalik, et vähene pruunakas eritis tupest on seotud pillidega . Kui samasugune pikk veritsus tekib ka peale järgmisi päevi, soovitan konsulteerida naistearsti juures. Sageli aitab pillide vahetus ...

Loe edasi

Postinor

Võtsin Postinori ja menstruatsioon algas kaks nädalat varem (eelnevate Postinori kasutamiste ajal normaalsel ajal). Kas võis olla tegemist lihtsalt verejooksuga (5 päeva) või oli see tõesti mentruatsioon ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
3-5(7) päeva peale Postinori võtmist tekib sageli veritsus, mis ei ole menstruatsioon, vaid emaka limaskesta reaktsioon sellele hormoontabletile.
Menstruatsioon tuleb oodatud ajal või ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi