katkine kondoom 15.12.05 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Juhtus selline asi et vahekorra ajal läks kondoom katki ja nüüd mure et kas mõni kummi tükike sisse jäänud kuna üks tükk oli lahti, midagi sisemiselt ütleb et ei tohiks olla aga ohutuse mõttes küsin ikkagi järgi et mida nüüd tuleks teha, kas on lootust et kui on midagi jäänud tuleb ise välja või on vaja kindlasti kiiresti minna naiste arsti juurde kontrolli, kuna naiste arsti juurde on pikkad järjekorrad siis kiiresti löögile ei pääse ja veebruaris oli plaan niigunii minna. Küsin kuidas toimida ja kui ohtlik kui ei saa kohe arsti juurde

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Proovige ise pesemise ajal kükkasendis nimetissõrmega tuppe minnes kas jääb midagi näppu.Ohtlikku ei ole siin midagi.Kui seal ka midagi on,siis menstruaalverega tuleb see kummitükk ise välja.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Yasminelle ja puuduv veritsus pillivabal nädalal

Tere,

olen kasutanud Yasminelle pille kolm kuud. Esimese ja teise paki puhul algas veritsus pillivaba nädala kolmandal päeval. Praegu on kolmanda paki pillivaba nädala kolmas päev ja veritsus ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
muretsemiseks pole põhjust, sest olete pille võtnud korralikult skeemi järgi. Pillivabal nädalal algab veritsus tavaliselt 2-4 päeva peale viimase pilli võtmist, kuid veritsus võib tekkida ...

Loe edasi

pillid ja antibiootikumid

Tere!

Tarvitan antibiootikume pillide võtmise 2-st nädalast. Oleme 10 päevase kuuri ajal kasutanud kondoomi. Ühel korral oli kontrollides kondoom täiesti terve ja vahekorra ajal maha ei libisenud ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
arvan, et oled liialt mures ja hirmul on tõesti suured silmad. Antibiootikumidega kuuri ajal pillide toime nõrgeneb ja seetõttu on kondoomi kasutamine sellel ajal vajalik. Isegi kui oleks tõepoolest ...

Loe edasi

pillid ja antibiootikum

Tere!
Kasutan pille diane-35, hakkan antibiootikume tarvitama. kas väheneb pillide rasestumisvastane mõju? (pille kasutan juba 3 nädalat ehk siis viimane nädal).

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Antibiootikumidega ravi ajal väheneb pillide toime ja seetõttu on ravi ajal vajalik kasutada lisakaitsevahendeid(kondoom),
dr.K.Seemen

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi