läbipaistev eritis 16.02.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:


Tere!

Olen 47 aastane naine ja mind häirib juba mõni aasta menstruatsioonijärgselt umbes 2 nädalat tupest erituv voolusetaoline läbipaistev vedelik. Kogu selle
aja pean kandma pesukaitseid ja neid päevas mitu korda vahetama. Millest
võib selline voolus tingitud olla?

Lugupidamisega

Tiina

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere, Tiina!
Tegemist võib olla suguteede põletikuga ja soovitan siinkohal analüüsideks pöörduda naistearsti poole. Aastas korra peab käima profülaktilisel günekoloogilisel läbivaatusel, siis uuritakse ka emakakaela rakkude seisundit (PAP analüüs).

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Eritis rinnast ja valu

Tere !
Mul on umbes paar nädalat ebamugav tunne paremal rinna poolel ,valu on täpsemalt parema rinna üla osas kaenla all ,peale vajutades oleks nagu lihasevalu ,pingutatdes käe all tõmbub see koht ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Olete liiga noor,et mammograafiat teha,küll võiks perearst saata Teid rindade ultrahelile.Teie kirjeldatud muutused; lateraalselt valuklikkus väikeste valulike kühmudega ja pigistamisel läbipaistev ...

Loe edasi

Mure

Mul on voolus kohati läbipaistev ja limane .Voolused on väga tugevad .Mis see olla võib ?

Ette tänades T.

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Tugev valgevoolus on tupe ja emakakaela põletiku tunnus. Pöörduge analüüside andmiseks naistearsti poole.
dr. Seemen

Loe edasi

?

Tere! Mul on vahel harva tupest tulnud välja selline läbipaistev, kleepuv, lõhnatu kogum. Kas te võiks õelda, millega võib tegu olla ? Seda juhtub kuskil 2- 3 x aasta jooksul, kuid ikkagi huvitab, mis ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Kersti!
Tegemist on tõenäoliselt füsioloogilise ovulatsionivoolusega.
Vajate nõustamist.
Naistearst G.Litter

Loe edasi

probleem

tere, olen 18 aastane neiu. mul on selline probleem, et häbememokkade vahel on mingi valget või natuke kollakat värvi eritis. see haiseb ka natuke. eritis tundub selline natuke libe ja kreemjas, mitte ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Anonüümne Küsija!
Kui Teil on kaebusi ja Te vajate naistearsti nõu ja abi, reserveerige aeg naistearsti vastuvõtule.

Loe edasi

eritis rinnast

Tere!

Olen 31 aastane naine ja tarvitan kolmandat aastat Cilesti tablette. Paar päeva tagasi märkasin, et vasakust rinnast tuleb pigistades kollakat vedelikku. Katsudes tihendit või tükki ei ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere! Eritis rinnast võib tingitud olla teatud hormonaalsete nihete korral organismis, mõnikord ka kasvajate korral rindades. Soovitaksin pöörduda günekoloogi poole.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi