päevad ei hakka. 27.06.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tegin 9.mail aborti. käisin nädal hiljem kontrollis ja köik oli korras. nüüd pole päevad siiamaani hakanud. vahekorras pole olnud ja stressi ka mitte. arsti juurde ei saa minna kuna viibin välismaal kuni sügiseni.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Peale aborti algab menstruatsioon tavaliselt 1 kuu möödudes, kuid võib ka hilineda. Varu veel veidi kannatust. Menstruatsiooni on võimalik vajadusel esile kutsuda.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Päevade tunne kõhus, kuigi päevad just olid!

Tere
Mure selline, olin 17 päeva tagasi vahekorras ja kasutasin kondoomi (pille ma ei kasuta). 5 päeva peale seda algasid päevad. Peale päevi aga hakkasin tundma sellist pakitsust kõhus ja emakas. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
sugulisel teel levivatesse haigustesse on võimalik nakatuda kaitsmata vahekorra korral. Kuna kasutasite kondoomi, pole põhjust muretseda. Pakitsus kõhus ja vähene veritsus vahekorra ajal võib ...

Loe edasi

Müoom

Tere!
Naistearsti külastusel diagnoositi müoom ja üsna suur. Vajalik on teha operatsioon. Päevad on alati vererohked. Esialgsel hinnangul opereeritakse ära ainult emakas ning emakakael jääb alles. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Reeglina tõepoolest peale emaka eemaldamist menstruatsiooni ei tule.Kui aga emakakaelaosa on piisavalt pikk ja säilunud ka pisut endomeetriumi,siis võib küll vähest vereeritust mõnikord esineda.Edu ...

Loe edasi

Norcolut ja Harmonett

Tere

Arst kirjutas mulle menstruatsiooni esilekutsumiseks Norcolut`i, et seda 5-7 päeva võtta, siis peaksid algama mul päevad. Kas see on võimalik? Täna on 5. päev, aga hommikul ainult kergelt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Menstruatsiooni esilekutsumiseks kasutatakse Norcoluti , mida tuleks võtta 7-10 päeva ja tavaliselt peale nädalast kuuri 2-3 päeva möödudes algab veritsus. Veristsuse esimesest päevast tuleks ...

Loe edasi

Menstruaalhäired

Tere! Ma olen 15-aastane, päevad algasid 11-aastaselt ja seni on mul need esinenud enam-vähem regulaarselt, paaripäevase kõikumisega. Kuid seekord on tekkinud pikem vahe. Viimati oli menstruatsioon mul ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Muretsemiseks pole põhjust, menstruatsioonide kõikumisi võib esineda mitmetel põhjustel. Mõjutavad nii kaalu muutused, pingelised perioodid(eksamid) jne. Kui menstruatsioon lähema kuu jooksul ...

Loe edasi

?

millest võib olla tingitud menstruaaltsükli häired? Kui "päevad" pole hakanud juba pea nädalat? Vahekorras ei ole olnud

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kõige sagedamini põhjustab tsüklihäireid kaalu muutus, eriti just kiire kaalu langus ja muidugi stress ja emotsionaalne pinge! Kui päevad iseenesest ei hakka, on võimalik neid ravimitega esile ...

Loe edasi

Menstruatsioon

Tere! Mul on selline mure, et mul on päevad (altes viimastest päevadest) juba rohkem kui 2 kuud ära jäänud.Tavaliselt korduvad need umbes iga kolmekümne päeva tagant. Ma olen kuulnud , et see võib olla ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Menstruatsioonitsükli häireid võib põhjustada: kaalu muutus (just kaalu langus), stress (näit. eksamite periood), ja muidugi põhjustab "päevade" puudumist rasedus.
Menstruatsioonid reguleeruvad ...

Loe edasi

hilinenud päevad

Tere, olen 16 aastane tüdruk. Kaalun 59 kilo ja pikk 175 cm. Menstruatsioon algas mul 15 aastaselt. Üldiselt tuleb verd vähe ja vereeritus kestab umbes neli päeva, kuigi ema ja õe menstustratsioonid on ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Mõnel neiul kulub tõesti pisut rohkem aega m.tsükli korrapäraseks muutumiseks.Ärge muretsege sellepärast.Minul on esmamulje,et olete oma pikkuse kohta pisut madala kaaluga.Sageli on kõhnumine (eriti ...

Loe edasi

pcos ja toitumine

olen 24aastane ning pcos diagnoositi u 7 aastat tagasi. raviks määrati diane35, kuna see ei sobinud, võtan marveloni. ultraheli näitas, et tsüstide hulk on vähenenud, seega ravist on kasu olnud. samas ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ma ei tea küll Teie kehakaalu,aga soovitav oleks kehakaalu normis hoida ja piirata kergesti omastatavate süsivesikute tarvitamist ning vältida rasvu. Vitamiinidest soovitan E-vitamiini ja C-vitamiini ...

Loe edasi

pillid, päevad ja antibiootikumid

Tere!
Minu probleem seisneb selles, et olen tarvitanud 2 kuud Harmonet´i. Esimese karbi lõpetades läksid ka päevad paika ja uus tsükkel algas tabletivabal teisel päeval. Viimase karbi viimasel nädalal ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Antibiootikumid ei nihuta menstruatsioonitsüklit. Pillidega võib kaasneda aga ka olukord, et tabletivabadel päevadel veritsus puudub või on väga minimaalne.
Antud juhul soovitan teha rasedustesti ...

Loe edasi

Nõutus

Arst määras tsükli teiseks pooleks duphastoni ja ütles,et kui päevad hakkavad siis helista.Nüüd siis rumal küsimus,et millal peaksid need "päevad",siis hakkama peale viimast tabletti?Täna on küll juba ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kahjuks ei saa selle kirja põhjal otsustada, mis eesmärgil Duphastoni- ravi on tehtud. Duphastoni määratakse põhiliselt 2 põhjusel : lastetuse probleemiga patsientidele ja samuti menstruatsioonitsükli ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi