vaktsineerimine 26.11.03 / Lastehaigused

Külastaja küsib:

Tere! Minu 2 k. vanust lapselast vaktsineeriti nädal tagasi hepatiidi vastu.Pärast seda muutus laps virilaks ja 3 päeva hiljem läks asi õige hulluks.Imik oksendab ja ajab toitu tagasi,sööb vähe ja hääl läks ära.Nii on asi juba 5 päeva.Eriti hulluks läheb asi õhtuks,siis peale igat toidu tagasiheidet ainult karjub ja raske on last rahustada.Laps on kunsttoidul ja gaasivalusid justkui enam pole.Kaua selline asi kesta võib ja kas see on vaktsineerimisest?

Arst vastas:

dr Heli Grünberg

Pediaater

TÜ Kliinikumi lastekliinik

Tere,
On tõenäone, et toidu tagasiheide ja häälekähedus ei ole vaktsineerimisega seotud. Häälekäheduse põhjuseks võib olla viirusinfektsioon, aga ka toidu tagasiheide. Last peaks lastearstiga konsulteerima. Lõuna-Eesti lastega saab tulla Tartu Lastekliiniku rahutute laste nõustamise keskusse. Keskus võtab lapsi vastu kolmapäeviti, registreerimine tel. 7 319508. Teisipäeval, 2. detsembril, saan Teid konsulteerida telefoni teel 11.00-12.00 tel. 7 319 678
Lugupidamisega Heli Grünberg

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Lastehaigused

vaktsineerimine

Kolmekuusel tüdrukul lõppes äge nohu ja rögaga haukuv köha kaks päeva enne järgmise kolmikvaktsiini algust. Üks nädal enne vaktsineerimist oli ka kahel päeval palavik 38.
Kas oleks parem vaktsineerimine ...

Vastas dr Heli Grünberg

Tere,
Lükkaksin vaktsineerimise 2-3 nädalat edasi ja annaks lapsele aega paranemiseks.
Parimate soovidega
Heli Grünberg

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi