paistes labajalg 09.07.01 / Füsioteraapia

Külastaja küsib:

Tere!

Olen mures oma paistes labajala pärast. 4 aastat tagasi oli mul kandluu mõra. Kipsis oli jalg 2 kuud. Pärast kipsi eemaldamist oli jalg normaalne, kuid kipsi mahavõtnud arst soovitas jalaga võimelda kodus sooja vee vannis, nii tegingi ja siis läks jalg paiste ja on siiani, just vasvaste piirilt ja labajala pealt jala välimine külg. Käisin ka taastusravivõimlemises, kuid ega ka see ei andnud tulemusi Vahet pole, kas on õhtu või hommik ikka on paistes, kas rohkem või vähem. Käisin ka hiljem traumatoloogi vastuvõtul, kuid targemaks ei saanud. Olen kasutanud nii Troxevasiini kreemi kui kapsleid ja ka Lioton 1000. Kui jalga masseerida, paistetus alaneb, kuid mitte kauaks.

Loodan Teie abile

Arst vastas:

dr Kaidu Meitern

Ortopeed

Artrosportkliinik

Tere!



Küllaltki raske Teile täpselt vastata.Kas tõesti on jalg kõik 4kuud turses olnud?Siis võib-olla ei ole luu õieti ära paranenud.Tuleks Rö-pilt uuesti teha või on tekkinud mõni kõõluste põletik.Turse võib olla ka verevarustuse häiretest.Igal oleks targem seda arstile näidata.



Tervist soovides dr.Kaidu Meitern

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Füsioteraapia

deltasidemete rebendid ja paistetus

Tere,
olen 17a. aktiivne sportlane ja 1,5 nädalat tagasi oli vasaku hüppeliigese deltasidemete rebendid ja selle tõttu on kogu labajalg üles paistetanud,jalal on ka verevalumid välisküljel,siseküljel ...

Vastas dr Kaidu Meitern

Tere!

Tegema Rö-pildi,et välistada luumurdu.Kui on täielik sidemerebend ja ebastabiilsus-opereerida?

Dr.K.Meitern

Loe edasi

jalavalu

Minu mees käis paar nädalat tagasi korvpalli mängimas ja mängu ajal hüppas üks tegelane talle labajala peale. Peale seda hakkas labajalg valutama. Nüüd mõned päevad tagasi hakkas ka teine jalg valutama ...

Vastas dr Kaidu Meitern

Tere!



Kui kaasmängija maandus labajalale ja nüüd teeb see valu ning kui on lisaks ka kergelt paistes,siis soovitaksin minna ikka arsti juurde ja teha Rö-pilt,et ei oleks luumõra ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: