retrograadne ejakulatsioon 08.03.09 / Uroloogia

Külastaja küsib:

Tere.Märkasin hiljaaegu,et mul puudub seemnepurse,tuleb ehk mõni üksik tilgake,nädalapäevad tagasi oli veel kõik korras.Ma ise põen pikemat aega eesnäärmepõletikku ja kasutan blokaator ravimeid.Kas seemnepurske välimine puudumine on neist ravimitest tingitud ja kas on võimalik,et ühel hetkel on kõik jälle endiselt seemnepurskega korras.Tänades Janek

Arst vastas:

dr Ülo Zirel

Uroloog

Põhja Eesti Regionaalhaigla, uroloogia osakond

vt eelmist vastust.
ülo zirel

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Uroloogia

retrograadne ejakulatsioon

Tere olen 35 aastane mees,esitasin teile hiljaaegu küsimuse,aga unustasin lisada oma vanuse.Mul nimelt on probleem selle ,et ühel hetkel märkasin,et mul ei toimu kehavälist seemnepurset,kuigi umbes nädal ...

Vastas dr Ülo Zirel

Tere,
jah mõned adrenoblokaatorid põhjustavad retrograadset ejakulatsiooni. Ilmselt on raviarst teid sellest ka teavitanud. Seda ei pea ravima, vaid see möödub iseenesest, kui ravimi tarvitamise ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi