Alakaal 28.03.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere pöördun mure teie poole oma kaalu pärast käisin perearstil ja seal kaalusin ennast koos riietega olin ma 49.3 aga kui riided maha arvestada on kaal väiksem olen 1.60 pikk.söön vähe.vahest ei söö üldse kunas hakkab vastu.et kas ma olen alakaalulises hullusti.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete alakaalu piiril, mis võib pikas perspektiivis mõjutada tervist. Sööme ju ka selleks, et tagada kehale kõik vajaminev toimimiseks ja organite taastumiseks-uuenemiseks. Kui vajalikest toitainetest tekib pidev puudus, läheb tervis käest. Isutus on tavaliselt märk mingist probleemist, olgu see siis kehaline või psühholoogiline. Mida varem te sellele tähelepanu pöörate ja lahendusi otsite, seda enam te ennast ja oma tervist toetate.
Parimatega, dr. Ehala