Kaalukõikumine 18.12.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kui võimalik palun vastata emailile jaanika.jogi15@gmail.com Tere, ma ei tea kas kirjutan õigesse kohta kuid probleem on selles et viimastel aastatel olen palju juurde võtnud, väga palju.. Aga nüüd on kaal juba pea pool aastat kõikunud kahevahel.. Olen teinud trenni ja toitunud tervislikult ikka ei aita. Kas oskate oelda milles asi on?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilma inimest nägemata ja põhjalikumat tausta teadmata on võimatu öelda, millest kaalutõus tuleneb. Kaalutõusu põhjustest aru saamiseks tuleb teha korralik toitumise-liikumise analüüs ning vajadusel lisada ka terviseuuringud. Viimases osas tasub nõu pidada oma perearstiga. Toitumise osas saab esmast abi kasutades nutridata.ee toitumispäevikut. Täpsemate soovituste saamiseks võib pöörduda aga toitumisnõustaja vastuvõtule.
Parimatega,
dr. Ehala