Süda paha 17.12.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mul on pidevalt süda paha ja sellele järgneb tihti kõhulahtisus. Kõhus keerab. Ma ei ole rase. Millest see nii olla võib ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud kaebus võib seonduda erinevate mao, sapipõie ja sooletrakti probleemidega. Samas võivad mõnikord taolised kaebused olla seotud ka meeleoluhäiretega. Kuna kaebus on nii pikalt kestnud, soovitan pöörduda perearstile, kes saab teha vajalikud uuringud.
Parimatega, dr. Ehala