Candida dieet 15.02.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Varsti saab juba aasta täis sellest, kui üle pika aja taaskord tupeseen kollitama tuli. Lasin perearstil küünlad välja kirjutad ning teadsin, et sellega asi piirdub. Kahjuks olen nüüdseks juba pea aasta sellega maadelnud.
Kas on võimalik toitumisega seda välja ravida ning kas see eeldab kogu menüü välja vahetamist elu lõpuni?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Menüü korrektsioonist on teinekord tõesti kasu, kuid selleks peaksite laskma oma menüü üle vaadata, et olla veendunud, kas muutusteks on üldse põhjust. Omalt poolt soovitaksin proovida teha üks pikem kuur probiootikumidega (näiteks Beneflora, Erce flora, Lactoseven, vm).
Heade soovidega, dr.Ehala