Keharasva vähendamine 11.05.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
olen 20-aastane, pikkust 166cm ja kaal on kusagil 51-52kg. Teen neli korda nädalas trenni, iga korraga kaotan 900-1000 kcal. Vaatamata madalale kehamassiindeksile on mul kõhul rohkem rasva kui sooviksin. Kui palju energiat peaksin päevas tarbima, et võimalikult kiiresti rasva põletada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jään siinkohal vastuse võlgu, sest nõuanneteks peaksin ma teadma teie tegelikku kehakompositsiooni: lihasmassi, vedeliku- ja rasvahulka. Alles seejärel saaks otsustada, kas üldse ja mil moel peaksite oma toitumist-trennikoormust korrigeerima. Soovitan teil esmaselt pidada nõu mõne kogenud treeneriga ning kui tõesti on vajadust siis tuleb ikkagi toitumisnõustamiseks vaadata teie menüüd laiemalt (näiteks toidupäeviku alusel).
Heade soovidega,
dr.Ehala