Hormoontasakaalu testid 11.08.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist!
Sooviksin teada, et kuhu tuleks pöörduda, kui on soov hormoontasakaalu teste teha.
Ette tänased,
Mari-Liis
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Alustuseks tasub pöörduda oma perearsti poole, kes saab siis otsustada, milliseid teste teostada ning kas on vajadust uuringuteks mõne erialaspetsialisti juures.
Heade soovidega, dr.Ehala