Hallituse maitse 10.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Probleem selline, et aeg ajalt tundub süües hallituse maitset, kuigi toit on absoluutselt värske. Millest see võib tingitud olla?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ebameeldiv maitse suus on üsna sageli tingitus hammaste- või igemepõletikest. Alustada tuleks ehk sealt.
Heade soovidega, dr.Ehala