veel kord rauast 08.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
olen rase ja taimetoitlane, võtan spetsiaalselt rasedatele mõeldud vitamiine, kus on ka rauda sees. kas peaks lisaks võtma veel ka eraldi rauapreparaate? ei tahaks üleannustada, sest raua üleküllus pidi sama halb olema kui selle puudus.
tänan!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Arvan, et ülemanustamine pole tõesti mõtekas, kuid püüdke jälgida siiski ka võimalusi, kust te oma toiduga võiksite rauda saada. Paluge ka oma raviarstil jälgida verepilti.
Heade soovidega, dr.Ehala