liibido langus suur 14.11.06 / Seksuaalnõustaja

Külastaja küsib:

mul selline probleem et liibido nii madal et ei taha üldse seksida ega sellele mõeldagi enam, kas ma peaks pöörduma seksoloogi või millise arsti poole?

Arst vastas:

Vladimir Vihljajev

dr Vladimir Vihljajev

Günekoloog

Meestekliinik Tallinnas

Tere. Soovitan pöörduda meie juurde - teeme veri analüüsid, kontrollime meestehormoonide tase, leiame lahendused. Vladimir

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Seksuaalnõustaja

Libiido langus

Tere. Minu libiido tase on langenud pärast laste saamist. 2. rasedust järjest. Vahekorrad abikaasaga on viimasel ajal kaks korda nädalas. Tunnen, et seda on vähe. Heameelega seksin hommikuti, kuna vaid ...

Lemme Haldre

Vastas dr Lemme Haldre

Tere
Teie liibido tase on täiesti normaalne. See, et elu jooksul toimub väikene kõikumine ühes või teises suunas käib eluga kaasas. Puhkus ja stressivaba elu soodustavad liibidot. Kuidas seda saavutada ...

Loe edasi

madal liibido,ei saa orgasmi, raske depressioon ja stress

Tere. Mul on selline probleem et mul on madal/haige liibido, praegu on nagu tundetu või selline haiglane seksuaalne tunne alakehasse surub kõik, siis testosterooni tase on korras vist paar aastat tagasi ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere! Probleem on arusaadav ja tõsine, samal ajal on ka väga levinud. Uskuge mind et igapäev selle murega pöörduvad mehed, noored ja eakad. Reeglina nendel saame aidata! Siis rahunege ja minge ...

Loe edasi

Liibido langus

Tere.

Olen 31aastane 3 lapse ema. Probleem on liibido tugev langus peale laste sündi (noorim on 5a). Ka aastad 2009-2011 olid väga rasked ja stressirohked. Olen juba aasta aega elanud koos ...

Lemme Haldre

Vastas dr Lemme Haldre

Tere
Kirjast loen välja, et viimased aastad on olnud "väga rasked ja stressirohked". Võimalik, et see on jätnud Teile emotsionaalses mõttes teatud jälje. Te ei suuda end vabaks lasta. Analüüsige, ...

Loe edasi

liibido langus antidepresantidest

mul on slline probleem et mingit huvi seksi vastu ei ole-mittemingisugust.Ei mõtle selle peale isgi. See on põhjustatud antidepressantidest ja ka depressioonist. Et kas oleks vaja teha uuringud? Ja siis ...

Vladimir Vihljajev

Vastas dr Vladimir Vihljajev

Tere. Kui teil on depressionja teie kasutate antidepressantid - see on tõiesti reaalne et huvi langeb või puudub. Samal ajal teil võivad olla veel teised psühholoogilised probleemid. Soovitan pöörduda ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi