Nebilet 22.07.11 / Ravimid

Külastaja küsib:

Tere.

Mure on järgmine. Käisin juunikuus koormustesti tegemas. Vererõhk keskmiselt oli 145/98. Arst määras mulle vererõhu tabletid. Olen võtnud kuu aega vererõhku alandavat ravimit Nebilet 5mg (1tbl päevas). 2 nädalat tagasi hakkasin kuulma pulseerivat raginat vasakus kõrvas. Ragin võimendub heli tugevnemisel. Kõrva kinni katmisel kaob ragin. Nädal aega tagasi hakkasid ka peavalud ja iiveldus. Lõpetasin ravimi võtmise 2 päeva tagasi. Enesetunne läks küll paremaks, aga õhtuti peavalu ja iiveldus ilmneb 2ks tunniks. Heli kõrvus ka vähenes, aga ei kadunud. Küsimus oleks, et kas kõrvalnähud võivad jääda pikemaks perioodiks? Olen mures, et kas selle ravimi kasutamise tagajärjel võivad järgneda ka pikemaajalised tervisemured?

Arst vastas:

Kalle Kurvits

dr Kalle Kurvits

Proviisor

Tartu Uus Apteek

Tere,

Kas peate silmas kõrvalnähtude kestmist ravimi ärajätmisel?
Nebivolooli püsimine veres sõltub ainevahetuse kiirusest, see võib olla ka mitu päeva aeglaselt metaboliseerijatel.
Ravimit olete juba kasutanud ja muretsemine pikemaajalise tervisemure pärast on praeguseks kasutu.
Ravi ärajätmine on teie õigus, edaspidise osas peaksite konsulteerima arstiga. Vererõhu ravimitest on lai valik.

Kalle Kurvits

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Ravimid

Veresuhkru tõus

Tere!
Olen viimased 3 aastat kasutanud pidevalt järgmisi ravimeid:
efexor
nebilet
L-türoksiin
alprazolaam
kolesterooliravim, mille nime ei mäleta

U 3 aastat ...

Kalle Kurvits

Vastas dr Kalle Kurvits

Tere,

Diabeeti teil diagnoositud pole ilmselt, aga kasutusjuhendites on mainitud:
NEBILET tabletid ei mõjuta diabeetikutel veresuhkru taset.
Diabeediga patsientidel võib ravi venlafaksiiniga ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: