ibumetin 11.03.08 / Ravimid

Külastaja küsib:

Tere. Umbes kolm nädalat tagasi ei saanud magada - ei teagi, kas närvivalu või lihasevalu pärast, mis andis tunda kaela ja abaluu pealmises osas keha paremal pool. Määrisin neid kohti ibumetin kreemiga - nii neljal, viiel päeval. See valu küll taandus, aga nüüd on see määritud koht väga, väga hell - katsudes justkui külmalt tundetu, aga kui õrnalt nahka hõõruda - riideeseme poolt, siis tunneb imelikku justkui valutunnet ja vahel on tunda justkui see koht on põletavalt valulik. Kas see kõik on normaalne pärast ibumetini kasutamist?

Arst vastas:

Kalle Kurvits

dr Kalle Kurvits

Proviisor

Tartu Uus Apteek

Tere,

Kui olete kasutanud ravimit ja on avaldunud juhendis miitekirjeldatud kõrvaltoime, siis tuleks sellest teavitada Ravimiametit.
Seda saate teha aadressil:
http://www.ravimiamet.ee/6668

Kalle Kurvits

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Ravimid

ibuprofeeni ja dalacini järjestikune ületarbimine

Rahapuudusel ei saanud kohe hambaravile minna, kui põletik juure all hakkas, ja võtsin dalaciini, mis põletikku leevendas. Dalacini tegelikult üle ei tarbinud, aga võtsin kõik ära, mis retseptiga kirjutati. ...

Kalle Kurvits

Vastas dr Kalle Kurvits

Tere,

Vaevalt küll.

Kalle Kurvits

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: