stevens-johnsoni sündroom 17.06.05 / Ravimid

Külastaja küsib:

Tere!

Kas te olete kuulnud sellisest sündroomist nagu Stevens-Johnson?
Eestikeelsest kirjandusest leiab seda sündroomi ainult ravimite kõrvaltoimena. Ingliskeelse ing'formatsioonina nimetatakse seda, aga "eluohustavaks" haiguseks...
Milline see sündroom täpsemalt välja näeb, millised kaebused on patsientidel?
Kas Eestis üldse teatakse selle kohta midagi?
Nimelt mu ema kahtlustab, et tal võib see olla.

PS! Esitan küsimuse teile, kuna seda sündroomi tekitavad teatud ravimid (vist)

Suur aitähh vastuse eest ette!

Karin

Arst vastas:

Kalle Kurvits

dr Kalle Kurvits

Proviisor

Tartu Uus Apteek

Tere,

Ei ole kuulnud.

Kalle Kurvits

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Ravimid

nizoral

kas nizoral kreemiga ravitakse tupeseent?

Kalle Kurvits

Vastas dr Kalle Kurvits

Tere,

Nizoral kreemi näidustusteks on:
Naha dermatofüütsete infektsioonide raviks: tinea corporis, cruris, manus, pedis, mille tekitajaks on Trichophyton rubrum, Trichophyton mentagrophytes, ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: