ParoxetinHEXAL 23.05.05 / Ravimid

Külastaja küsib:

Tere,

Mul oleks seline küsimus: kas ParoxetinHEXAL võib põhjustada kehakaalu tõusu ja kas pärast ravikuuri lõppemist võiks loota, et kehakaal normaliseerub? Alustasin ParoxetinHEXAL võtmist aasta tagasi. Enne ravi alustamist kaalusin 47 kilo (pikkust on 165), järsku võtsin 10 kilo juurde. Tavaliselt pingutasin kõigest jõust, et saada 50 kilo täis, nüüd olen ootamatult juba 55 kilo. Olen lugenud selle ravimi kohta, et see võib põhjustada kehakaalu tõusu, aga kas sellisel juhul võiks see kunagi maha ka minna?

Tervitades

Inga

Arst vastas:

Kalle Kurvits

dr Kalle Kurvits

Proviisor

Tartu Uus Apteek

Tere,

See on tõesti võimalik ja kasutusjuhendis on seda ka mainitud. Samuti on võimalik kehakaalu alanemine peale ravi lõppu, loodame.
Kahjuks ei maini Te oma vanust. 47 kilo oleks teie pikkuse kohta üsna niru kaal kui olete üle 35.

Kalle Kurvits

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Ravimid

Paroxetin Hexal

Ma olen võtnud juba 5 kuud seda ravimit ja nüüd äkki jätsin võtmise järgi ilma arstiga konsulteerimata (lapse plaanid tekkisid) ja nüüd on juba 4 päeva jube tunne olnud - pea käib ringi, paha on olla ja ...

Kalle Kurvits

Vastas dr Kalle Kurvits

Tere,

Vastuse leiab kaasasolevast infolehest:
...ParoxetinHEXAL-ravi lõpetamise vajadusel ei tohi seda järsult teha. Enne ravi täielikku lõpetamist tuleb annust järk-järgult vähendada...
Loe edasi



Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: