Cuplaton kreemiks 06.01.05 / Ravimid

Külastaja küsib:

Mida teha kui Cuplatoni tilgad on muutunud paksuks kreemiks. Kas seda v6ib veel imikule anda ehk on sest enam abi? Ja kui, siis ei saa seda kreemi enam tilkades m66ta. Kallis rohi, kas t6esti raisus?

Arst vastas:

Kalle Kurvits

dr Kalle Kurvits

Proviisor

Tartu Uus Apteek

Tere,

Kas säilitasite õieti? Säilitada tuleb toatemperatuuril.
Riknenud ravimit ei kõlba kasutada.

Kalle Kurvits

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Ravimid

Gaasi rohi

Tere!
Tahtsin saada kinnitust, et kas rohi nimega CUPLATON 300 mg/ml on ikka minu 3-e nädalasele pojale täiesti ohutu. Kuna sinna on kirjutatud, et anda iga kord enne sööki siis saab ta ju seda küllaltki ...

Kalle Kurvits

Vastas dr Kalle Kurvits

Tere,

Kui kahtlete Cuplatoni ohutuses, siis võite kasutada analoogset ravimit Espumisani, mille juhendis on read:
Üleannustamine: Simetikooni manustamise järgselt ei ole mürgistusi esinenud. ...

Loe edasi

Espumisaan

Tere. Minu 3,5 kuusel tütrel on gaasivalud,olen ostnud talle Espumisaani emulsiooni kuid lugedes annuse kohta ei saa aru, alla aastased lapsed 20 tilkka enne või pärast sööki, kas 20 tilkka on päevane ...

Kalle Kurvits

Vastas dr Kalle Kurvits

Tere,

Kaasasolev kasutusjuhend on Teile lugemiseks!
Seal on ka read:
Üleannustamine: Simetikooni manustamise järgselt ei ole mürgistusi esinenud. Mürgistuse võimaluse välistab ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: