vibramycin 12.11.04 / Ravimid

Külastaja küsib:

tere! mul selline küsimus, võtsin 10 päeva 2 x päevas vibramycini günekoloogilistel põhjustel, see nädal kolmapäeva õhtu võtsin viimase kapsli, infolehes on öeldud, et ei ole soovitav solaariumis käia sellel ajal, tekitab mingisuguseid laike, mitme päeva pärast on ohutu solaariumisse jälle minna peale ravikuuri või võib kohe peale ravi lõppemist minna? Ette tänades

Arst vastas:

Kalle Kurvits

dr Kalle Kurvits

Proviisor

Tartu Uus Apteek

Tere,

Soovitaks oodata 2 päeva.

Kalle Kurvits

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Ravimid

Vibramycin asendati Doxitiniga

Tere!

Sain ureaplasmoosi raviks Vibramycini retsepti. Sumamedi ravile kahjuks haigus ei allunud ja nüüd kirjutati välja, arsti sõnul, tugevama toimega antibiootikum. Apteegis kahjuks Vibramycini ...

Kalle Kurvits

Vastas dr Kalle Kurvits

Tere,

Selline asendus on lubatud kui retseptil puudub asendamist keelav märge.
Ravimite toime on eeldatavasti samasugune, erinevused võivad olla nüanssides.
Soliidses apteegis ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: