Pill jäi vahele 25.07.20 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere!
Olen kasutanud YAZ (24+4) pille juba peaaegu aasta. Mure on selline, et kolmapäeval kui pilli võtsin, oli mul umbes tunni pärast kõhulahtisus. Pillide võtmisega olen teise nädala juures. Tean, et kõhukahtisuse korral võib pilli mõju kaduda ja see teeb sama välja kui jätaksin pilli üldse võtmata, kuid uuesti pilli tagavara pakist ka ei võtnud. Järgmisel päeval võtsin ikka tavapäraselt pilli, kuid paari tunni pärast hakkas veidi määrima ning tekkis tugev iiveldus ning samamoodi ka järgmisel päeval. Umbes tund pärast pilli võtmis on väga halb olla. Vahekorras selle aja jooksul olnud ei ole. Kas selline määrimine ja iiveldus võib olla tingitud sellest, et see üks pill jäi mul n.ö vahele kõhulahtisuse tõttu ja kuidas see menstruatsioonile vōib mõjuda?Kuidas peaksin edasi käituma?
Ette tänases

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere, kuna olete pille võtnud pikemat aega, siis iiveldus ja kõhulahtisus on tingitud pigem viirusest? või muust infektsioonist. Määrimine võib olla tingitud tõesti kui pilli toime katkes. Igaksjuhuks soovitan siiski teha rasedustest! Kui kõik korras, jätkake pillide võtmist skeemi järgi, igaks juhuks kasutage sel kuul kondoomi seni kui alustate uue pilli orgiginaaliga. DRKadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Vahelejäänud pill

Tere!

Minu mure on järgnev:

Olen võtnud pille nimega Sybilla plus alates 2016. aasta augustist. Seega peaaegu 1 aasta ja 3 kuud.
Viimane menstruatsioon andis vähese määrimisega ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 25-aastane

Sibilla Plus on uued ja hästi toimivad antibeebipillid aknevastase hea toimega. Kuna olete neid tarvitanud üle aasta, siis rasestumise ...

Loe edasi

SOS pill ja rasedus

Tere!

Mul on tsükkel üsna ebaregulaarne. Menstruatsioon oli 22.-27.04 ning järgmine algas 42 päeva hiljem ehk siis 2.06, kestis kuni 6.06. Kolm päeva peale seda, olin vahekorras ning juhtus ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 29-aastane

Peale SOS pilide tarvitamist tekib reeglina veritsus, sest tegemist on hormoonide löökannusega, see ei ole tavapärane ja m tsüklile ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: