SOS-pill ovulatsiooni ajal 29.11.10 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere! Olen 40-aastane ja kasutan pikka aega siiani õnnestunult rütmimeetodit. Paraku juhtus paar päeva tagasi äpardus ja just ovulatsiooni esimesel päeval. Võtsin SOS-pilli ja nüüd küsimus selline: mil moel see mõjutab minu basaaltemperatuuri? Kas on võimalik selles kindel olla või tuleb ära oodata menstruatsioon ja uuesti mõõtma hakata?

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere. SOS pillid reeglina mõjutavad tsüklit ja ka basaaltemperatuuri. Võib tekkida määrimine, tsüklihäire ja soovitaks kasutada kondoomi kuni tsükli reguleerumiseni. Basaaltemeoratuurile lootma jääda ei saa. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

Unustatud YAZ pill

Tere!

Olen kasutanud YAZ pille pikka aega (ca 5 aastat) ja pole kunagi unustanud ühtegi tabletti võtta. Kahjuks juhtus eile nii, et unustasin tavalisel ajal pilli võtta ning tegin seda ca ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 23-aastane

Kui antibeebipill unustada, siis tuleks kohe võtta kui meenub ja edasi jätkata tavapärase skeemi 24+4 järgi, kalendrisse tuleb ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: