5 aastat Dianet ja soov nüüd rasestuda 21.06.05 / Rasedus ja sünnitus

Külastaja küsib:

Tere! Olen kasutanud 5 aastat Dianet ja ca 3 kuud Jeaninet. Diane määrati mulle, kuna olid probleemid nahaga. Nüüd käisin arsti juures, kuna soovin uuesti rasestuda. Arst soovitas lihtsalt tableti kasutamise ära lõpetada ja oodata kuni päevad taastuvad. Hetkel on käsil 7-nädal ja mida pole on päevad. Isegi ei tunne, et munasarjad töötaksid, vahest on valulikud torked aga see on ka kõik ja rase ei ole. Oskate mind aidata, millal peaksin hakkama muretseme, et kui pikk on see periood, milla päevad pekasid taastuma? Muidu tervis korras ja üks laps juba olemas. Vanus 26.

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere.
Pillide kasutamise järgselt peaks menstraaltsükkel taastuma juba kahe kuu jooksul. Kui tsükkel oli enne pillide kasutama hakkamis ebaregulaarne, siis suure tõenäosusega ''taastub'' selline ebaregulaarne tsükkel ka peale pillide kasutamise lõpetamist. Kui menstruatsiooni ei ole 8 nädala jooksul tulnud, soovitan teha hommikusest uriinist rasedustesti ja pöörduda naistearsti poole. Et soovite rasestuda , oleks mõttekas teha hormonaalsed analüüsid, et selgitada tsüklihäire põhjust.
Ilusat suve soovides Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Rasedus ja sünnitus

rasestumine

Tere,
minu mure võib tunduda tühine, kuid minu jaoks on see suur probleem. Olen elanud 8 aastat mehega seksuaalelu, kuid kõik vahekorrad on olnud lõpetamata. Pole kunagi tarvitanud ka beebipille. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Teie mure on põhjendatud. Tubli, et õpite negatiivsest kogemusest: anorgastilised vahekorrad aastate vältel põhjustavad naistel alakõhuvalu sündroomi.
Viljatust mitteorgastilised ...

Loe edasi

Soov jääda rasedaks

Tere

Olen 23 aastane, oma mehega oleme üritanud last saada juba 2 aastat. Kuid kuidagi ei õnnestu.
Menstruatsioon algas mul 15 aastaselt. See on olnud mul väga eba korrapärane. Vahel ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Gerli!
Viljatu kooselu põhjusi on kümneid, isegi sadu. Oluline on selgitada põhjus ja ravida põhjuslikult.
M.tsükkel algab menstruatsiooni 1. päevast ja kestab kuni järgmise menstruatsiooni ...

Loe edasi

soov rasestuda

olen 29 aastane, 8 aastase lapse ema ja viimased 7 aastat võtnud rasestumisvastaseid tablette. nende aastate jooksul ei ole ma eriti regulaarselt naistearsti külastanud. mingeid sellealaseid terviseprobleeme ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Maarit.
Soovitan enne raseduse planeerimist teha analüüsid põletikunäitajatele ja günekoloogilise läbivaatluse. Kui Teil on suguvõsas suhruhaigeid, või kui Teie esimese lapse kaal oli >4000, ...

Loe edasi

rasestumisvastased tabletid

Tere.
Kas on leidnud tõestust, et rasestumisvastased tbl on kahjulikud (ma isegi ei tea, mida selle all mõeldaks), kuid kuulen nii palju negatiivset informatsiooni nende kohta.
Olen 30 a ca ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Saate lugeda rasestumisvastastest vahenditest avalehel olevast rubriigist 'Tasub teada -- Rasedusest hoidumine' ja ka Eesti Pereplaneerimis Liidu koduleheküljelt www.amor.ee , kui sisestate ...

Loe edasi

rasestumine

Tere!
Olen 28 aastane ning soovime abikaasaga saada last. sihikindlalt oleme proovinud rasestuda 1 aasta ja kaks kuud. pöördusin naistearsti poole, tegime vere- ja spermaanalüüsid ära, kõik oli normi ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Dianet peaks raviks siis määrama kui meesuguhormoonid on kõrgenenud. Niisama küll ei ole vajalik. Oleneb kõik hormooni väärtustest. Laparoskoopia on operatsioon ja see oleks tõesti viimaseid võimalusi. ...

Loe edasi

Diane 35

Tere,
olen võtnud Dianet 3 aastat, kuid nüüd sooviks lõpetada/pausi teha.
Kas võib kohe lõpetada või peab midagi tegema-teadma?

Tänades,
Hedi

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Hedi!
Tuleb lõpetada tabletileht.
Edasi märkige menstruatsioonide 1.päevad ja lugege m.tsüklite pikkused.
Naistearst G.Litter

Loe edasi

Rasedus

Tere,
suur tänu Teile minule antud vastuse eest, kui tundsin muret, kas pea ringlus võib olla raseduse tunnuseks.
Esimest kuud ei tarvita Dianet, päevad olid 15-19.07. suur soov tita järgi. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Eve!
Tänan heade soovide eest, täna, pühapäeva öösel, vastan tasuta 24 küsimust.
1) võis küll, rasedus tuleb alati tõestada, ka m.tsükli häired muudavad enesetunnuet
2) kui ...

Loe edasi

soov rasestuda

Tere!

Olen 23-aastane ja võtnud neli aastat Femodeni. Nüüd tahaksime abikaasaga last saada. Loomulikult tahaksime kõik hästi õigesti teha. Kas pärast pillide võtmise lõpetamist tuleks mõned ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Peale pillide lõpetamist ei pea mingit vahet teha. Kui soov on rasestuda, siis parim aeg ongi kohe peale pillide lõpetamist. Kodukeemia on ju väga erinev ja selle kohta on raske öelda konkreetselt. Oht ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: