Kõik algas sellest et ma kartsin koguaeg et mu kõht teeb häält ja keegi kuuleb ja hakkab mind pilkama selle pärast.siis üks päev see juhtuski.Ma siis veel ei teadnud et ma ei tohi piimatooteid süüa ja krõpsude sees on seda ka.sõin krõpse enne kontrolltööd ja kontrolltöö ajal hakkas mu kõht ikka jubedalt häälitsema,tunnis oli haudvaikus ja minu kõht tegi kisa.Selle peale hakkas yks kursaõde täiega irvitama ja mul oli niii mark ja ma niii kartsin et vajuks maa alla.Sellest ajast peale on see hirm kasvand.Ja nyyd kui eile peale suvevaheaega esimene päev koolis käisin,pidin paanikahoo saama.Läksin tundi,olin enam vähem rahulik.Kuid juba 15min jooksul tekkis sellline surmahirm et karju appi.Käed värisesid,kurgus oli klimp,süda tagus jubedalt ja keskendumisvõime täitsa null.Vaatasin õpetaja antud lehte,üritasin seda lugeda,aga ei saaand midagi aru ja kaotasin koguaeg järge.ja siis tundsin kuidas kõhus hakkab imelik ja ma ei suutnud enam,läksin klassist välja,vetsu nutma.peale seda võtsin enda asjad ja tulin koju.Nii ta siis on,ma ei tea mida ma nyyd peale pean hakkama aga tundi ma enam ei suuda minna,mul oli ausalt surmahirm.
palun aidake mul hirmust jagu saada,see piirab mu elu..
tervitades,K

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kirjast ei selgu kui vana Te olete. Oletan. et umbes 16. Selles eas võib eakaaslaste kriitika olla keeruline taluda. Kui Te hästi järele mõtlete, siis saate aru, kui kohatu on ebaviisakalt reageerida kellegi tervise probleemile. Kõhu korsemine ei allu inimese kontrollile, see võib juhtuda kõigiga. Kursuseõe teguviis oli kohatu ja kindlasti kõik teised laitsid mõttes tema tegu, kuigi seda ei väljendanud.
Õppige selgeks lõdvestumine, kõhuhingamine. Tehke mõõdukalt sporti, jalutage, kasutage kõike eneseabi võtteid enda rahustamiseks. Kui tohtri juures käidud, saate teada, kuidas tervislikult toituda.
Püüdke üle olla kriitilistest märkustest, sest nende tegija võib ise olla ebakindel inimene.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.