Tere, Minu 1 a ja 10 k poeg on hakanud ennast lööma. Kui ta solvub vöi vihastab vöi oma tahtmist ei saa siis lööb ta köigepealt mind vöi isa ja siis hakatakse ennast lööma. ja kui tal juhtub veel mänguasi ka käes olema siis lüüakse sellega omale vastu pead. kätega tiritakse juukseid ja lüüakse pähe ja pole harvad ka need juhused kui ta peaga vastu seina vöi pörandat lööb. Ma ei tea mid teha. See on juba 2 nädalat kestnud. kelle poole pöörduda. Oleme teda kasvatanud ikka nii et oma tahtmist ei saa koguaeg. Miks ta teeb nii? Olen möelnud et kas asi oleks siis parem kui ta korralikult magaks, puhkaks end välja. Öösel ärkb oma 3 korda ja päeval magab ainult 30 min.
Mis ma tegema peaks, kelle poole pöörduda?
Ette tänades
Saarlane

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teil on õigus, laps peab korralikult puhkama. Hea oleks, kui päev kulgeks nii, et päevane uinak ja õhul magama minek oleks kindlal kellaajal. Selles vanuses laps võiks õhtul voodis olla kell 21. Enne uinumise aega peaks laps mängima rahulikke mänge. Kui laps algul keeldub magamast, võiks olla tema juures, midagi talle laulda, või lugeda. Tundub, et laps vajab väga Teie ja mehe tähelepanu. Jälgige teda, kas ta tahab, et Te mängiksite koos temaga? Oluline on, et Teie ja isa suudaksite jääda rahulikuks ja siiski rahulikul viisil kehtestaksite päevase rütmi.
Kui teie pingutustest pole abi, võiks pöörduda lapsega koos psühholoogi poole.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.