tere.
olen 28-aastane naisterahvas. minul ja minu elukaaslasel (oleme koos olnud 8 aastat) on juba pikemat aega suured suhtlemisprobleemid. lapsi meil ei ole ja oleme vajunud nn transsi oma suhtes. ilmselt oleme olnud ise liiga mugavad ja oodanud, et asjad lähevad oma rada ning pole eriti vaeva näinud suhte arendamisega.
oleme otsustanud paari-teraapiat kasutada, kuid minul on teatud eelarvamusi psühholoogide suhtes - tase, sobivus jne.
Kuidas leida sobiv psühholoog antud probleemi lahkamiseks? Kust saada soovitusi, infot? Milliseid küsimusi esitada, kui võtan internetist leitud kontaktil ühendust?
Vastust ootama jäädes,
A

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Mul on hea meel, et Te olete otsustanud oma probleemidele lahendust otsima hakata. Teiseks, see on väga hea, et Te suhtute terapeudi leidmisesse sellise tõsidusega.
Paariteraapia on kindlasti kasulik lähenemisviis. Eestis on olemas Eesti Pereteraapia Ühing, mille kõik liikmed on saanud spetsialiseerumiskoolituse perekonna- ja paarisuhete alal. Internetist abi otsides peaks kindlasti küsima, kas see, kelle juurde Te planeerite minna on selle ühingu liige. Kui ei ole, siis peaks kindlasti uurima, milline on tema ettevalmistus paariteraapia alal.
Ma olen selle ühingu juhatuse liige ja kui Te tahate, võite mulle helistada ja ma saan Teile soovitada Teie elukohale lähima ühingu liikme. Meie ühingus on 42 liiget. Kindlasti leiate nende hulgast endale sobiva inimese.
Lugupidamisega,
Harri Küünarpuu