Tere! mida teha, kui inimene mõtleb liiga palju??? tunnen iga päevaga aina rohkem, et inimestel minu ümber on palju lihtsam elada kui minul, sest nad ei esita endale pidevalt küsimust - mis on elu mõte? Kuna ma elan üksinda, siis puudub mul võimalus oma mõtteid kellegi teisega arutada ja nii saangi pidevalt enda probleemidesse süveneda. Mulle ei paku siin elus enam mitte miski rõõmu - ei mu töö, elukoht (kust olen tahtnud juba vaähemalt viis aastat ära kolida, kuid senini pole suutnud seda teha), mul puuduvad igasugused lähisuhted (suhtlen veel ainult mõne oma pereliikmega), kolleegidest ei maksa rääkidagi. Iga päev nende hulgas olles leian, et ma ei sobi absoluutselt antud seltskonda, kuna minu mõtted ja ellusuhtumine erineb nende omast 100% jne. Kõik lähedased suhted mõne mehega on millegi pärast jäänud vaid lühiajaliseks ning põjustanud mulle vaid valu ja pettumust ning seetõttu ei ole ma erilises vaimustuses mõne uue suhte loomisest (kuigi tean, et see mind ehk aitaks) , aga olen väsinud sellisest nn "mehe otsimisest", mida ka kõik mu tuttvad mulle pidevalt soovitavad! Ühesõnaga - kõik siin elus on mõttetu. Ja veel kõige suurem probleem momendil minu jaoks - olen ülikoolis oma õpingutega põhimõtteliselt lõpusirgel, jäänud on veel mõned tööd ja praktikad, kuid tunnen, et ma ei olegi võimeline ülikooli lõpetama, sest ma ei suuda end kokku võtta, et midagi tegema hakata (peale selle ei huvita mind see eriala, mida ma 5 a tagasi õppima läksin) ja mitte keegi ei hooli sellest, kas ma lõpetan selle kooli või ei ja ka mul endal on jub ükskõik....kuigi tean,et kahetsen seda elulõpuni, kui nii lõpus ülikooli pooleli jätan. Kuna ma elan maal, siis puudub igaugune võimalus meelelahutuseks ja suhtlemiseks huvitavate inimestega, mitte kohalike joodikute ja mõttetute inimestega, kellega võid rääkida ainult ilmast ja mõnest uuest mehhiko seriaalist.....ja ma ei saa aru MIKS ma midagi ei tee, et kõike seda muuta???? Ilmselt ei julge? Või veel täpsemalt - ei tea, mis on see, mis mind aitaks???? MIDA TEHA?
(26 a neiu)

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Olete tubli naine, õpite ja käite tööl. Sellised meeleolud on tingitud ilmselt sellest, et ülikool on vaja lõpetada. See on suur pingutus. Selle nimel, et ülikool saaks lõpetatud, tasub tõesti pingutada. Kooli lõpetamine on kõigepealt Teile endale vajalik, see pingutus annab Teile hoopis teise tunde. Õpitakse ikka endale, mitte teistele. Mida teha? Tehke endale plaan kõigepealt üheks kuuks.
Plaan sisaldagu õppimist ja ka vaba ajaga tegelemist. Olgu Teil eesmärk kindlalt plaanist kinni pidada. Algul on raske, kuid tehke sellest endale huvitav väljakutse ja kui suudate olla tubli, preemeerige ja kiitke ennast.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.