mida teha et sellet üle saada. mul on toirumise probleemid, perega on vahest raske, poisiga on jamad, sõbrad mul on aga ikkagi tundub kõik mõttetu ja ma ei tea mida teha enam. selline tunne on et jõud hakkab otsa saama :'(

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kulla neiu! Kevad on käes, mine jalutama metsa, hinga värsket õhku ja otsi märke tärkavast kevadest. Kui üksi minna ei taha, võta kaasa inimene, kellest Sa rõõmu tunned. See, kuidas Sa olukordi hindad, see oleneb kõvasti Sinust endast. Sa võid mõelda : "Kevad on jama!", kuid võid ka nii mõelda: "Kevad on kaunis, loodus tärkab, ma armastan elu!". Austa ja armasta oma peret, oma sõpru ja mõtle, kas poisiga ongi nii väga jama. Harjuta end nägema olukordi meeldivatena, siis kaob tunne, et jõud hakkab otsa saama.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.