Tere!Muretsen oma 12 aastase tütre pärast.Nimelt varjab ja valetab ta meie eest igasuguseid asju.Ta üritab näidata ennast ainult heast küljest.Iga kord kui jälle mõni vale või pahandus välja tuleb räägime me talle,et nii ei ole ilus ja,et midagi ei juhtu kui vahel mõne halva hinde saab.Pahandused tulevadgi sellest,et ta varjab oma hindeid ja kui vahel on mõni märkus siis paneb sinna ise minu allkirja.Alles hiljuti sain teada,et tal oli väiksem klaveri kontsert mis toimub igal aastal ja iga kord oleme ise ka käinud aga seekord ta meile seda ei öelnud.Ilmselt kartis ta, et kui läheb midagi sassi siis saab riielda.Mulle tundub,et ta kardab meile oma ebaõnnestumistest rääkida ja nii kuhjuvadki kõik valed üksteise otsa kuni ükskord kogemata miski välja tuleb.Ja nii on juhtunud meil igal kooliaastal.Iga kord kui oleme juttud sirgeks rääkinud loodan mina ja lubab tema,et enam ta ei valeta aga umbes aasta pärast avastame jälle mingisuguse jama.Oskate ehk midagi soovitada või peaksime psühholoogi vastuvõtule minema.Aitähh vastamast!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Loomulikult on tütrele oluline, et te saaksite tema üle uhked olla ja oleksite temaga väga rahul. Sellega seoses on tal hirm oma ebaõnnestumistest teile rääkida, mõtlematta sellele, et varjamine välja tuleb. Neiu on ebakindel ja kõrge saavutusvajadusega, sest seda te ju hindate-see on tema arusaam. Soovitan aidata ta enesekindlust tõsta. Olge talle toeks, kui tal hästi ei lähe, kuid selgitage talle, et ta on teid valesti mõistnud, et teie nõudmised tema saavutuste suhtes pole nii kõrged. Kas olete teda piisavalt kiitnud? Rääkige neiuga, miks ta püüab teile näidata, et tal kõik ainult hästi läheb.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.