Minu 10 aastane tütar on peale oma isa surma (3 ) aastat tagasi hakanud paaniliselt kartma üksinda õues olemist. Aastatega tundub asi aina hullemaks muutuvat, laps ei lähe üksi poodi, kooli ega isegi õue. Küsimusele mida ta kardab saan aina vastuseks"ei tea isegi"

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Näib, et Teil on viimane aeg pöörduda tütre probleemidega lastepsühhiaatri poole. Või psühholoogi poole, parem kui lastepsühholoogi poole.
Selliseid spetsialiste võib leida Tallinna Psühhiaatria Kliiniku lastepolikliinikust või ka nn erasektorist. Telefoniraamatutes on kirjas.
Palun, ärge enam väga kaua hoogu võtke. See hakkab segama eakohast arengut, näiteks iseseisvumist. Ja Teile endale ka tülikas, kui tütar näiteks tahab diskotama minna ja Teie peate kaasa minema. Või kohtamisele. (See oli nüüd küll naljaks öeldud, aga ta peab ju kõiki neid asju tegema hakkama. Ja kui ta üksi välja ei suuda minna, siis jäävad ju need asjad tal kõik tegemata. Ja muudki tähtsad asjad elus.)
Palju jõudu,
HK