Lp. dr Kalvet!
Olen viimase paari kuu jooksul tundmatuseni muutunud. Ise tunnen, et palju tugevamaks emotsionaalsema külje pealt. Elan koos elukaaslasega juba 2 aastat. Armastus, mis ma alguses tema vastu tundsin, oli suur. Siis oli periood, kui oli mul tugev depressioon (käisin isegi psühholoogi vastuvõtul, põhjuseks oli see, et kuna mu elukaaslane mul esimene mees oli, elasin tema solvanguid ja arvamusi tugevasti üle, hakkasin end alahindama, siis ta rääkis mulle oma endistest vahekordadest, mul tekkis kohe võrdlusmoment, ja jälle hakkasin end alahindama). Aega ja pisaraid ta võttis, aga olen asjast üle saanud. Peale seda halba perioodi tunnen, et olen tublisti tugevamaks saanud, aga tunded mehe vastu pole enam endised. On hakanud kaduma, tema armastab mind endiselt kuumalt. Mind on hakanud kõigutama mõtted, et ei tahagi enam temaga koos elada. Tahan vabadust ja ei ühtegi meest enam! Samas siis teiselt poolt hakkan mõtlema, et äkki lasen nii hea mehe käest ja äkki ei tulegi enam kunagi nii head meest, kunagi ju ikka peret luua tahan.
Olen kui kahe tule vahel, ja ei tea mida teha! Ootan teiepoolset nõu!
Siiri

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Siiri!
Hea kooselu eelduseks peaks olema armastus teineteise vastu, austus ja usaldus. Solvangud ja teise inimese alahindamine ei tugevda teie liitu. Sa võiksid revideerida oma tundeid. Kas armastus on ikka olemas ja mida Sa mõtled vabaduse all? Ka koos elades võib end vabana tunda. Mõlemal partneril võivad olla oma huvid, ei pea aleti kõike koos tegema. Rääkige oma ootustest ja soovidest teineteisele. Kui partner Sind armastab, siis see on hea ja jutuajamine saab olema lihtne. Äkki on temal mõni hea idee, kuidas Sind lohutada ja rõõmustada. Seni, kuni ta Sinu murest midagi ei tea, ei muutu teie elus midagi.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.