Tere!
Lugesin eelnevalt esitatud küsimusi ja leidsin,et paljudel inimestel on
minuga sarnane mure...ärevushood,paanika,depressioon. Mul käib see asi
samuti hooti.Tükk aega tundub olevat kõik normaalne, ma suudan enda tundeid
kontrolli all hoida, kuid siis ühel hetkel, kui on raskem periood (sess,
probleemid kodus jms.), kasvab kõik üle pea. Kuid viimasel ajal on juba
pikemalt kummitanud mind üks õudne mõte, mis ei lase mul rahulik olla.
Probleem on seksuaalset laadi. Nimelt, kui ma ükskord orgasmini jõudsin,
nägin kujutluspildis mehe suguelundit,mis oli hästi väike. Peale seda
hakkasin oma õuduseks mõtlema, et see võis ju olla lapse oma.Ja nii ma
siis olen piitsutanud end selle mõttega. Mitte, et mind lapsed erutaksid,
vastupidi,iga kord kui see mõte tuleb, hakkab mul paha. Viimasel ajal
olen sellest püüdnud mitte mõelda, aga see siiski segab minu seksuaalelu,
sest erutus kaob kohe. Ma pole sellest julgenud kellegile rääkida,sest
kardan, et mind peetakse pedofiiliks. Ja nii ma olengi oma murega üksi.
Äkki saate Teie mind kuidagi aidata?
Ette tänades,
K. (19)

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Tore, et tahad murest kirjutada. Päris selge Sinu olukord mulle ei ole, kuid püüan midagi vastata. Kui Sul on nii hea ettekujutusvõime, siis püüa see ära kasutada positiivsel moel. Pakun sellise mõtte. Kui oled vahekorras, siis tee seda valgustatud ruumis. Nii võid endale jäädvustada mällu pildi, mis vastab tegelikkusele. Kui hiljem tuleb see tuttav ebameeldiv pilt silme ette, tuleb öelda "stopp" ja püüda mõelda midagi kaunist ja Sulle meeldivat. Tähtis on, et sa ei kardaks neid mälupilte ja püüaksid säilitada rahu.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.