tere
ma tahtsin küsida kas armastus võib lõppeda hetkel kui armutakse kellessegi teisesse?
kolm päeva tagasi vandus mu noormees et ta armastabmind, meil olid ühised plaanid jne. me oleme poolteist aastat koos elanud,
eile teatas, aga mulle(ma sõitsin kaheks nädalak ära) et ta on armunud kellessegi, kelle on kõik mida minul ei ole (veetnud oma elu kolm kõige ilusamat päeva) ja ma võin oma asjad ära tuua. ta ei armasta mind enam.
ma tatsin küsida et kas on võimalik et ta mind siiski armastab( kui ta seda üldse kunagi teinud on?) ja see armumine läheb mööda?

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Armastus ehk mitte. Armumine võib küll kiiresti üle minna, niipea, kui ilmub uus inimene, kes enam köidab kui varasem. Ka see uus tunne võib mööda minna, kui Teie noormehe uus armastatu kaotab oma esmase uudsuse võlu. Ja ehk tundub talle siis, et pikemajalised suhted on paremad kui lühiajalised armumised.
Mul on raske Teile vastata, kas ta armastab Teid või kas ta kunagi on Teid armastanud. Teise inimesse hinge on väga raske näha, nagu Te ise seekordki olete kogenud. Saati siis veel mul, kui ma ainult Teie kirjaridu näen.
Aga ma saan aru Teie kirjast, et Te olete haavatud ja löödud ja Teil on sellise olukorraga raske leppida. Ning Teil tekib kahtlus, kas seda tunnet on tal kunagi Teie vastu olnud. Nõuanne, kui Te seda soovite: leidke endale sobiv psühhoterapeut, kes aitaks Teil omaenda tunnetes selgusele saada ja rasketest mõtetest vabaneda.
Parimate soovidega,
Harri Küünarpuu