Tahaksin teada Teie arvamust:olen abielus, ilus ja edukas noor naine, armastan oma meest ja saan temaga rääkida kõigest, seksi koha pealt klapib kõik, meil on kaks last ja ta on mu parim sõber jne.Oleme kõiges avameelsed ja jagame oma mõtteid kõiges.Ja siit probleem- mul on armuke, kes on minust tunduvalt vanem, kelle vastu mul on ka mingisugune tugev tõmme ja minu abikaasa teab selle suhte olemasolust ja mõistab mind, isegi tunneb mulle minu segaduses kaasa ega esita mulle mingeid ultimaatumeid -kas mina või tema.Kas saab armastada kaht inimest korraga ja kas selline olukord on Teie arvates ebanormaalne?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Hinnangut oma elule annate Teie ise. Iga inimene elab oma elu ja iga pere hindab oma elu ise. Kirjas Te hindate oma pere elu heaks ja see on peamine. Arvan, et armastada võib tõesti mitut inimest. Kuid kui suhe teise mehega on jõudnud sinna, kus see Teil on, võib kerkida küsimus: kui kaua on abikaasa nõus Teie sellise käitumisega.
Abikaasa mõistlik suhtumine olukorda näitab, et ta Teid väga armastab ja hoiab. Kuidas ta end selles olukorras tunneb, seda tuleks ta käest küsida.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.