Tere
Mul on suur mure. Olen 25 aastane mees ja mul on 18 aastane tüdruk. Oleme koos olnud peaaegu aasta. Umbes suhte algusest saadik on mu tüdruk olnud armukade, kontrollinud mu telefoni ja "keelanud" mul teiste naistega suhtlemise. Vahepeal on armukadedus läinud päris üle käte ja on olnud juhtumeid kui mõni vana tuttav naisterahvas ütleb tänaval tere, siis mina saan 2 tundi loenguid selle eest ja ta nagu tõsiselt kardaks mu pärast. Siis oleme rääkinud omavahel, et tal pole põhjust karta ja et kõik on korras. Mingi aeg suhtes hakkas ta sööma rasestumisvastaseid pille, aga ma ei täheldanud mingeid emotsionaalseid muutusi tema juures. Umbes paar kuud tagasi muutus ta täiesti tundekülmaks tema emotsioonid ei olnud enam rõõmsad minuga. Ühesõnaga kui oled inimesega kogu aeg iga päev koos siis tead täpselt milline ta on ja järsku järgmine päev oli täiesti imelik ja tujust ära ja millesti ei rääkinud ka et millest see võib olla.samuti kadus tal seksiisu vahepeal täielikult ja me ei olnud vahekorras umbes 2 kuud. varem olime regulaarselt, enamvähem iga päev.siis tekkisid mul küsimused ja kahtlused, aga tema ütles et see kõik on nendest pillide söömisest. Vahepeal hakkas mulle tema käitumine järjest imelikum tunduma: kinkisin talle kunagi sõrmuse mingi hetk lõpetas ta selle sõrmes kandmise(ütles et on ebamugav).tavaliselt rääkisime päris tihti tunnetest ja ütlesime kogu aeg et armastame teineteist. järsku ei olnud seda enam. Tal on alati olnud arvuti ja mobiiltelefoni taustaks minu pilt, mingi aeg vahetas ta selle millegi suvalise vastu. Mingist ajast hakkas kutsuma mind eesnime pidi mida ta pole kunagi teinud.tean et ta on varem alati rääkinud mulle kui ta koolist puudub. Nüüd tuli välja et ta on kuu aja jooksul 40 korda koolist puudunud. Mitte ühelestki asjast mulle ta rääkinud pole, kuigi varem rääkis alati. Kõige kohta on tal mõni selgitus aga mulle tundub et ta valetab mulle.
vahest tundub et me näeme harvem kui varem. Kui me tükk aega ei seksinud vahepeal, rääkis ta seksist küll ja küsis mõningaid imelikke küsimusi samuti ütles et tal on tupp valus kuigi me polnud vahekorras olnud.tavaliselt hakkab tal see valutama alati peale vahekorda. ühesõnaga minul tekkis totaalne ja täiesti kindel idee et ta on mind petnud/või petab. kogu sellest ajast kui ma nägin et ta on teistmoodi ja ta ise väitis et kõik on endine ja ta ei saa midagi aru et oleks muutunud, olen täheldanud nagu petmise märke. Otseseid tõendeid mul selle kohta ei ole, aga see on hakanud täielikult segama minu koos olemist temaga .ma ei tunne ennast enam vabalt ja kahtlustan teda kõiges sest kuna olen täiesti kindel, et ta on petnud mind on mul raske üldse enam midagi uskuda mis ta räägib. olen ka nendest asjadest rääkinud temaga ja ta on mulle väitnud et mul on paranoiad. Ma seisan nüüd dilemma ees mis saab meie suhtest. Kui ta on mind petnud ja üles ei tunnista siis mind häirib see ja ma kahtlustan ja tunnen end väga halvasti. Teine variant on teda uskuda aga ma tunnen et ma ei saa sellega ka hakkama kuna ma ei usalda ja ei usu teda enam,sest mulle tundub et ta on mitmeid asju valetanud. tunnen kuidas hävitame oma suhet järjest enam.oleme kõigest rääkinud ja tema väidab et kõik on endine ja meil on suur armastus aga mina ei usu teda enam. mul on probleem usaldusega või olen ma paranoiline aga vahest tundub et ma näen nii selgeid märke petmisest ja kuna ta kõike eitab, siis ma ei tea, kas uskuda enam ennast või teda. viimane nn paranoia tekkis mul sellest, et kuna me oleme kogu aeg aktiivset suguelu elanud ja tema oli ka minuga kohtudes süütu tean ma kõike tema seksuaalsest käitumisest. Ta on alati oodanud minu initsiatiivi ja olnud kogenematu ja küsinud kõige kohta. Oleme seksinud ainult toas meie voodis. ükspäev tekkis autosõidu ajal isu seksida ja parkisin auto metsa vahele. Olen lugematuid kordi kuulnud kui keerulised on esimesed korrad autos vahekorras olla ja ühe korra proovisime vist isegi tüdrukuga ka aga ei tema ega mina ei tulnud selle peale kuidas leida õige asend. Ühesõnaga ja nüüd siis see kord, me mõlemad polnud autos seksinud lasi ta järsku esiistme täielikult alla ja ütles et mina pean tema alla tulema. Samuti tundes teda ei teinud ta ühtegi märkust kui valus põlvedel on või kui ebamugav see on. Tegutses nagu täiesti kogenenu selle koha pealt. See kõik andis mu hirmudele lõpliku hoo juurde. Ta ise väitis et tuli selle peale lihtsalt niisama aga ma olen rääkinud kümnete inimestega ja lugenud ka foorumitest kuidas autoseks käib ja kõik on öelnud kui kaua alguses läheb aega et üldse mingi õige poos leida, kas lasta istmed alla, kus istme peal seksida jne. tema aga teadis kõike kohe.samuti üks päev kui kokku saime ütles ta mulle et tal põlved valutavad mis on ka tunnusmärk autos seksimisest.minuga ta seda pole teinud ja tema põhjendus tundus enam kui jabur. Ma enam ei saa aru kas mul on tõesti mingi haiglane armukadedus ja paranoiad või on mul õigustatud kahtlustused ja mul on väga suur mure oma suhte pärast sest tahan et see püsima jääks. ei tea mida teha enam. kui olen talle oma "süüdistused" esitanud ütleb ta et mul on paranoiad ja et ma olen hull ja et see on ebanormaalne.samas ise käitub imelikult ja on ka minu peale armukade. mulle tundub et kuna me oleme rahalise seisundi tõttu pidanud suhteliselt kasinalt elama ja mõlemad ei suhtle ka praktiliselt kellegi teisega, kuna leppisime nii kokku suhte alguse poole, on talle see halvasti mõjunud ja võib olla võimalik, et ta on läinud vaheldust otsima . kui rääkisime sellest kõigest, siis ta ütles, et tal pole probleemi selle eluviisiga, aga mulle tundub et ma näen midagi muud.Kuidas teile jääb mulje, kas teen liiga kiireid järeldusi ja olen vähe usaldav ja paranoiline või on sellised kahtlustused normaalsed kui neid märganud olen? Oleks tänulik võimalikult kiire vastuse eest. Äitäh

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Keskenduge oma suhtes meeldivatele olukordadele. Mida Te selle teadmisega peale hakkate, kui saate teada, et neiu on Teid petnud? Võimalus on minna lahku, või andestada. Kui andestate, jääb Teile alatiseks meelde fakt petmisest. Kuidas Te sellega toime tulete? Kui läheate lahku, siis võiksite seda hetkel edasi lükata ja püüda usaldada neiut. Kui ta Teid tõesti petab, siis lõpuks tuleb see ikka välja, ja siis võib loobuda temast. Saan aru, et see riivaks Teie uhkust, kuid ka seda saab võtta kui õppetundi inimeste tundmisest. Arvan, et püüate neiut liigselt kontrollida ja teha tema käitumise suhtes liialt meelevaldseid järeldusi.
Kuna tahate temaga suhet jätkata, siis meeldiva koostöö nimel, pöörake tähelepanu kõigele kaunile. Kui neiu käitub vabamalt kui tavaliselt, siis on ta lihtsalt õpivõimeline ja oskab hetke nautida. Siit ei saa järeldust teha, et ta kellegi teisega on seda harjutanud.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.