Tere!
Mul on selline probleem, et minu elu on läinud pehmelt öeldes allamäge sellest ajast saati kui abiellusin. Kõik oleks nagu tore, mees ei peksa, ei joo, ei vaata võõraid naisi, aga ma olen tema kõrval ikkagi õnnetu. See väljendub turvatunde puudumises, halvas unes ja sagedastes külmetushaigustes. Ma tunnen, et ei saa olla mina ise". Kui olen välismaal üksinda, on mul väga tore olla, koju tulles hakkab aga sama muster peale. Käin ka erinevates teraapiates, et aru saada, mis mul viga on. Olen lahendanud erinevaid probleeme, mis on minus kinni, aga ikka ja jälle kerkib ülesse mehe teema.
Saame muidu sõpradena väga hästi läbi. TEma puudutused on mulle aga ebameeldivad. Tihtipeale taban end vaatamas teisi mehi, mis minu maailmavaatega eriti kokku ei lähe. Olen mõelnud, et äkki on probleem seksuaalset laadi voi energeetiline. Meil on ok, aga tahaks nagu tugevamat kallistust. Samas, see oleks talle väga suur hoop allapoole vööd, kui ma sellest rääkima hakkaks.
Ei taha niisama kergekäeliselt lahku ka minna. Meil on ka kinnisvara soetatud kahepeale (valdavalt minu kahjuks). See oleks talle ka suur hoop, sest tema arvates on kõik hästi ja lihtsalt mina olen nõrganärviline. Tunnen, et hääbun vaikselt ja mul ei ole hingamiseks õhku.
Mida teha? Minna pereteraapiasse? Voi edasi kannatada ja eeldada, et probleem on minus. Ei suuda ja ei taha enam. Lapsi õnneks/kahjuks veel ei ole.
Ette tänades
MT

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere MT!
Soovitan rääkida oma murest mehega. Küsige kuidas tema kooseluga ja intiimse suhtega rahul on ja rääkige oma soovidest, kõhklustest. Kui sellel teemal on omavahel raske rääkida, võiks proovida seda teha pereterapeudi juures. Tavaliselt mehed seda ei soovi, kuid kui ettepanek tehtud, võib omavaheline vestlus mehele rohkem sobida. Mees ei tea, et Teil on omad soovid, arvates, et kõik on korras. Tema Teie mõtteid lugeda ei oska. Suhtes tuleb tihti vaeva näha, et mõlemad rahul oleksid, kuid kui te mõlemad vaikite, muututegi rahulolematuteks. Meenutage aegu, kui kõik oli kena ja emotsioonid olid positiivsed. Võtke välja fotod tollest ajast ja looge hea meeleolu koos mehega, siis on kergem rääkida Teid vaevavatel teemadel.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.