Eelmine küsimus läks enne lõppu teele.
Olen ikka too 41 aastane hetero, keda seks enam ei huvita.
Toitumine ja ülepea eluviisid on mul just viimase kolme kuuga muutnud paremaks ja regulaarsemaks. Füüsiline enesetunne normaalne (teismeeast alates on alati olnud). Aga mu uuel partneril on juba usukannatja nägu peas ja varsti topib ta mind teistele hoiatuseks põhku täis ning riputab seinale. Ja saan temast ka aru.
Olen viiamse kolme aastaga põdenud kaks korda nii partnerist kui kodust kui tööst ilma jäämist (mõlemil puhul toimusid kolm sündmust üheaegselt). Olin ikka õnnetu küll, kui tagasihoidlikult väljenduda. Just nüüd on hakanud vaimne tasakaal paranema....ja no ei huvita mind seks. Isegi ei onaneeri enam, mida ma ometi alati olen lustiga teinud.
Arvestan ka sellega, et see võib olla Teile võõras spetsialiteet. Ehk saate siis mind otsale aidata ja viidata, kes saab mulle vastata.
Ette tänades ja ilusat Jõulukuud soovides
Indrek Silver Einberg

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere, Indrek!
Proovige Tallinna Arstlikku Perenõuandlat. Seal on ka seksuoloog/id (?) ametis.
Teisest küljest näib Teil ka depressioon ja/või selle järelmõjud olevat. Kui nii lühikese aja jooksul nii mitmeid traumasid on olnud ja kui kohe kolm asja korraga juhtusid, siis võiks psühhiaatri ja/või/ka psühhoterapeudi abi tarvitada. Depressiooni puhul on see peaaegu reegel, et ka seksuaaltung taandub (vähemasti mõneks ajaks, depressiooni vähenemiseni). Väga tõenäoline, et teie seksihuvi kadumine on pigem depressiivse häire tulemus, kui seksuaalfunktsiooni häire primaarselt. Saage jagu oma meeleseisundist ja suure tõenäosusega taastub ka Teie huvi oma partneri vastu. Muidugi tekitab Teie kiri palju igasuguseid mõtteid, aga avaliku listi vahendusel neid Teiega jagada oleks ehk kohatu.
Parimate tervitustega,
Harri Küünarpuu