Lapsed, 3 ja 5 aastane, võtavad vanematelt kogu aja, mis tähendab et omavaheliseks suhtlemiseks aega ei jää. Ei aita ka lapsehoidja kasutamine korra, paar nädalas, et mõned tunnid omapead olla, niipea kui "puhkus" lõpeb lähevad probleemid edasi. Lastel ka see kisa väga kerge tulema ja see loob kõigele lisaks üsna korraliku taustafooni, mis omakorda tõstab jälle närvisust ja need see pinge tihti kerib. Abikaasa sõnul nii need asjad peavadki lastega olema, ise pole päris kindel. Kas sellist teemat tasuks näiteks visiidil arutada või mõni muu lahendus? Teame et peame "aega leidma" jne. Oma arust kasutame selleks kõik võimalused ära aga nagu öeldud, efekt väga lühiajaline või hoopis olematu.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Lapsed vajavad teie mõlema tähelepanu, heakskiitu ja võtavadki teilt kogu aja. Tundub, et nad on aktiivsed lapsed ja see on hea. Kirjutate, et mehega "...omavaheliseks suhtlemiseks aega ei jää...". Teie pere on nüüd neljaliikmeline, seega mehega suhtlemiseks jääbki vähem aega. Et saavutada rahulikemaid hetki, soovitan lapsed magama panna alati ühel ajal, umbes 21.00 ja kui nad on uinunud, jääb Teile mehega omaette olemise aega. Oluline on säilitada lastega suhtlemisel rahulikkus. Saan aru, et Teie olete kodus ja hoolitsete laste eest ja see on väsitav. Soovitan koos mehega puhata paar päeva mõnes SPA-s. Samuti soovitan leida endale psühholoog, kellega koostöös saate oma probleemidele selgust.
Jõudu ja edu soovides.
Irene Kalvet.