Olen 29 a, abielus, kahe lapse ema.
Pealtnäha on minu elu korras, töötan heal kohal, abikaasa samuti, rahalisi raskusi meil pole, tööga ka ei pea üle pingutama.
Meil on palju sõpru, kellega koos aega veedame, ka kahekesi saame omavhel hästi läbi, meil on sarnased väärtushinnangud jne, ilus onju;)
AGA tegelikult on meie seksuaalelu mind täesti rahuldamatu ja see on juba muutunud minu jaoks niivõrd piinavaks, et kõik ilusa ja hea varjutanud.
Alguse oli kõik nagu korras, kuigi praegu tangantjärgi vaadates ikka plnud ka, ma lihtsalt olin veel nii noor ja kogenematu, et ei tednud mida täpselt vajan.
Antud hetkel on aga nii kvaliteet kui kvantiteet rahulolematuse põhjuseks. Mina soovin suhteliselt sageli ja kirglikku, isegi ennastunustavat seksi, abikaasa aga on hoopis vähemate soovidega ja selline tuim ma ütleks, ta on selline kogu aeg olnud. Ise ta väidab, et mina olen küll seksikas(seda väidavad ka paljud teised), kuid tal lihtsalt pole isu.
Oleme rääkinud vastastikkustest soovidest, kuid ega inimest ju ümber ei tee, või siiski?
Kuna nüüd on juba asi minu jaoks nii hull, et isegi magada ei saa ja töötegemine on häiritud, tundun endale kohati täitsa hull, siis olen kaalunud tõsiselt lahku minekut.
On ehk teil mulle miskit paremat soovitada? Peaks kuidagi enne pinged maha võtma, sest sellises olukoras pole vast kõige õigem suuri otsuseid langetada või mida te soovitate?
Ootan teie vastust.
Tänan ette.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Teil on õigus: niisuguste pingete taustal otsustamine ei ole kunagi midagi head kaasa toonud.
Seksuaalsusega on tõesti sellised lood, et partnerite soovid ei pruugi selles valdkonnas kattuda. Ei sageduse asjus ega ka selles, kuidas seda peaks tegema. See on ju tore, et te olete sellest omavahel rääkinud, kuigi see pole erilist tulemust nadnud. Rääkige veel. Ja minge ka seksuoloogi vastuvõtule. Tihtipeale on tegemist ka mingisuguse oskamatusega. Näiteks (vabandust!) Teie oskamatusega oma meest "kirglikuks ennastunustavaks seksiks" häälestada. Või siis Teie mehe oskamatusega, vilumatusega, ehk ka häbelikkusega (?) Teie soovidele vastavalt käituda. Või siis Teie tahtmatusega harrastada mõnikord ka vaoshoitumat ja mõõdukama tempoga vahekorda, kus nauding võib olla üsna kordumatu värvinguga. Seksuaalvahekord on tiimitöö, mis tuleb kõige paremini välja siis, kui partnerid arvestavad teineteise eripära ja soovidega. Ja kohanduvad teineteisele "töötades" ühise "eesmärgi" nimel -- et mõlemal oleks tore ja suureneks omavaheline lähedus ning vastastikune mõistmine.
Sellepärast ma arvan, et käige õige seksuoloogi juures ära. Neil on kindlasti häid nõuandeid, mida te peaksite tegema, et paremat tiimitööd korraldada. Või et mingid oskused edasi areneksid. Kõike peab õppima. Ka seda.
Parimaid elamusi soovides,
Harri Küünarpuu