Olen oma elukaaslasel 3. naine,mehel on 1 laps veel väike,6-ne.Isana on ta tubli,toob lasteaiast ja veedab oma vaba aja temaga. Kui laps on vanaema juures,näeme-aga isa ei ütle lapsele,et me hoolime teineteisest.Kuna lapse emale ei meeldi,siis laps ei või minuga suhelda.Isana ta ei räägi millestki,mida laps ei küsi ja kodus on nii selgitatud,et küsima laps isalt ei hakka. Oleks rahul,kui mees jagaks vaba aja minu ja lapse vahel.Töötan 1,5 kohaga.maksukoormus on minu õlul.Tunnen,et mees teeb eelmise naise elu kergemaks ja minul on topeltraske.Ma ei tea,kuipalju maksab alimente,+maiustused +kingitused.Mees sellest ei räägi.Hinge rekib kahtlus,et tasakaal on paigast ära.Mees räägib lapsele helistamise korral mina,mitte meie.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Soovitan Teil rääkida mehega ja selgitada talle oma tundeid olukorra suhtes. Kui kaks inimest koos elavad, võiksid rolliootused selgemad olla, selleks soovitan rohkem avatud olla. Rääkige mehele, mis Teid häirib ja mida sooviksite kooselus teisiti ning küsige mehelt tema soove. Laps peaks teadma, et isal on keegi, keda ta peale tema ka armastab ja hoiab. Mis puutub kooselus rahalisse panusesse, soovitan ka selles küsimuses jõuda kokkuleppele. Leidke rahulik hetk ja alustage oma tunde kirjeldamisest antud olukorrale. Rääkige oma tunnetest mehe suhtes ja paluge abi olukorra muutmiseks.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.